Jump to content

Smärta


Xeo001
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

brukar trycka nålar genom armen.. har stämplat mig med häftapparat några gånger..

Offtopic: jag med... as härligt.. speciellt när HELA går in i armen så bara "taket" syns... så som de blir när man häftar ihop en massa papper... de e skönt =D

ontopic: vet inte riktigt.. får typ aldrig ont... enda onda ja kan komma på lär väll va när ja skulle hoppa över en vattenpöl o så va de en väg 1 meter bakom.. så slog i huvvet rakt i väggen.. gjorde ont.. börja blöda :huh:

EDIT: hoppade på min kompis studsmatta.. så skulle ja gö lite trix... landa på nacken runt 10 gånger... kunde inte hoppar (varken på studsmattan eller marken) för då kändes de som om lösa ben åkte runt inne i ryggen på mig... värsta ja varit med om

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte ihåg att jag gjort något som smärtar speviellt mycket. Visst har jag slagit mig så det gör ont, men renrasig smärta? Njae....

Jag ramlade nerför en två meter hög klippa när jag var fem år en gång. Ramlade pladask på magen :huh:

Eller, jag var typ fem. Kanske något år mer eller mindre, men 'who cares'?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var cirka 4-5 år så knuffade min syrra ner mig från en trappa.

När jag skulle åka ner till sjön med gamla moppen förra sommaren o bada så kom det en katt så jag fick bromsa med handbromsen (bakbromsen var trasig) på denna grusväg. En flygtur på ca 2 sek. senare kasade jag längs med gruset med ansiktet och mage och allt neråt. Sa jag att jag hade t-shirt?

Jag skulle hjälpa den gamla trevliga damen i byn genom att hugga ved. Man hugger o hugger. Senare ropar damen något från sitt hus, jag tittar ditåt samtidigt som jag låter ett hugg falla....behöver jag säga vad som hände sen?

(Jag fick yxan i benet)

Det är väl dom mer smärtsamma saker jag minns. Olyckor mot mitt undergärde låter jag bli att nämna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske lite smårolig men men...

jag och min kusin höll på att bada och hoppade från hopptornett ca. 8 m. jag står och väntar på att han ska hoppa och ser en snubbe en plötsligt som håller på att ramla med magen före och tänkte "oj vilken losser". sen hör man :huh: splach B) och 2 min. senare kommer min kusin upp från stegen och säger "har ingen lust att bada mer" med darrig röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^:teehee::D

Stackare!....

Mmmm :'(

Jag gör aldrig mer stunt på den backen :P

Jag kom på en annan sak också. När jag gick i lågstadiet åkte vi alltid polcka på vintrarna. Vi la ihop polckerna, vi var ungefär 12 st och sen hade vi en sån där riktig fräsig sak längst framme(ni vet en såndär snöskoter) <_<

Iallafall hände det alltid att någon började gråta för att den blev överkörd. Men iallafall åkte vi ner men tåget vände så dom där bak kom fram(jag avr längst bak -_- ) jag ser alla komma köra mot mig och mitt huvud blir överkörd av snöskotern när ett fetto sitter på den>_< !!

AJ!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm :'(

Jag gör aldrig mer stunt på den backen :P

Jag kom på en annan sak också. När jag gick i lågstadiet åkte vi alltid polcka på vintrarna. Vi la ihop polckerna, vi var ungefär 12 st och sen hade vi en sån där riktig fräsig sak längst framme(ni vet en såndär snöskoter) <_<

Iallafall hände det alltid att någon började gråta för att den blev överkörd. Men iallafall åkte vi ner men tåget vände så dom där bak kom fram(jag avr längst bak ^_^ ) jag ser alla komma köra mot mig och mitt huvud blir överkörd av snöskotern när ett fetto sitter på den>_< !!

AJ!!

Ajajaj :teehee: Typ en mulning :D Kommer inte på nåt speciellt nu men ensak var när ja skulle spela street hockey så hade ja glömt att knyta snören, så dom åkte in i hjuelt oj flög som fan -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmmm :'(

Jag gör aldrig mer stunt på den backen :P

Jag kom på en annan sak också. När jag gick i lågstadiet åkte vi alltid polcka på vintrarna. Vi la ihop polckerna, vi var ungefär 12 st och sen hade vi en sån där riktig fräsig sak längst framme(ni vet en såndär snöskoter) <_<

Iallafall hände det alltid att någon började gråta för att den blev överkörd. Men iallafall åkte vi ner men tåget vände så dom där bak kom fram(jag avr längst bak -_- ) jag ser alla komma köra mot mig och mitt huvud blir överkörd av snöskotern när ett fetto sitter på den>_< !!

AJ!!

Haha, påminner mig om en sak som hände mig.. :teehee:

Jag var ute och cyklade i full fart, när plötsligt mobilen ringde.

Jag tvärbromsar snabbt, men råkar bromsa med frambromsen..

Får sadeln i ryggen, sved något förjävligt.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajajaj -_- Typ en mulning ;) Kommer inte på nåt speciellt nu men ensak var när ja skulle spela street hockey så hade ja glömt att knyta snören, så dom åkte in i hjuelt oj flög som fan :P

De komemr jag ihåg!

LOL! :teehee:

och så blir du förbannad på mig och säger att jag ahde börjat bölla om jag ahde gjort det ^_^ !

Kom på en sak till :P

Ínte i somras utan förra var jag i Jönköping på ett badhus där och jag gjorde magplask från 7,5 m :D

det känns som jag skryter om det i varje topic <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde rätt ont när mitt lillfinger flög ur led när jag spelade basket för ett par år sen. Fast smärtfullast var nog när jag krossade min fot mellan asfalten och motorn på min moped efter att ha kommit i en alldeles för skarp kurva i för hög fart, samtidigt som det var nerförsbacke, lösgrus och jag var utan bakbromsar eller en riktig hjälm. Givetvis hade jag kavlat upp tröj-ärmarna också. KLäderna gick sönder lite, men det blev ju inte bara köttslamsor kvar av foten, men inre krosskador. Den är fortfarande bucklig, men det gör inte så ont längre, såhär efter nått halvår. Som tur väll var klarade sig moppe nmed någon enstaka repa på framskärmen. <_<

Fast jag fick ju riktigt ont i knäet efter att ha klämt det mellan cykeln och asfalten efter att ha försökt svänga i fullfart efter en nerförsbacke.

Eller när en kille bankade sönder mitt ansikte med två käftsmällar i skolan.

Men det var ju rätt kul också när jag kom cyklandes på vägen (jag hade nått i högerhanden, så jag kunde inte bromsa med bakbromsarna utan var tvungen att bromsa med frambromsarna) och hade tänkt sakta in lite när min kusin kom cyklandes mot mig. Givetvis råkar jag tvärnita och mitt bakdäck flyger upp i ansiktet på honom, han flyger ner i diket och jag flyger framlänges och fastnar i cykeln. Fan vad vi skrattade... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...