Jump to content

Smärta


Xeo001
 Share

Recommended Posts

Hur blir man intacklad i ett element när man spelar bandy? Snarare i en snöhög eller nå...

Han menar väl InneBandy.

Hmm...Jag har rammlat ner för en trappa. På nåt sett studsade jag ner för trappan på huvet. Efter varje studs så skrek jag "Mamma!!" Lät ganska fult. "Mamma, mamma, mamma, mamma!!"

Jag var typ 5 år då bara -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har blivit KNÄAD i jerusalems heliga klockor ( -_- ) smärta lika grön som en ärta säjer jag bara... Sen så

Men grattis

Jag får knän, sparkar och framför allt slag mellan benen vardagligen.'

Jag är försiktig av mig, så inget allvarlitg har hänt mig. Det smärtsammaste måste nog vara när jag tog ut rören jag hade i öronen för att jag hörde dåligt eller något. Det var fasansfullt. Sprutade in massa skit i örat och gräve och skit med en mini tång

Gjorde assont.

Fick inte nån bedövning eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då ska jag ta mina andra små olyckor. När jag var cirka 3 år sprang jag runt utomhus och plötsligt sa det boom och grillen välte över mig med allt glödande kol på magen -_-

Sen det värsta av allt som hände i somras, jag skulle dra och bada med en kompis, så tar jag min gamla cykel. Vi började cykla ut i rätt hög fart så får jag för mig att stegra, jag gjorde det och helt plötsligt ramlar framhjulet av, och jag flög över ratten. Fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest smärtfulla?

Jag lyckas alltid slå mig på, eller runt ögat! -_-

T.ex en gång lekte jag i en butik, miin syrra knuffadde till mig och jag flög in med hiuvudet i en järn pinne(Ni vet, en sån som man hänger upp produkter i påsar med)! Har ett rejält ärr efter det!

Det mest smärtfulla måste nog ändå vara när jag slickade(korkat :blink: ) på en järnstolpe, och fastnade med både läppar och tunga! på den tiden fattade kjag inte att det gick bort om man hällde varmt vatten på det, så jag slet bort allt, vilket resulterade att en bit av min tunga satt kvar på stolpen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm, kanske då jag råkade sprätta upp en av mina handflator med en kniv, vettefan hur jag gjorde men på något sätt blev det så. Blödde som satiken.

Hade jävligt tur att jag inte råkade skära av några leder och allt vad det var därinne för då hade jag troligen inte kunnat använda handen idag. (Om jag inte ville ha nån jäkla järntång inkörd i armen för att hämta några mysko prylar uppe i axeln. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var i Alperna för 3 år sen när jag skulle hoppade med snowboarden från ett hopp... Kom helt jävla fel och landade på svanskotan...

Inte så slagkraftigt på den här tråden men jag gick fan inte normalt på flera dagar efteråt... :blink:

Offtopic: Längtar till sportlov! -_-

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då kör jag en sak då. I våras tror jag det var, körde jag på en väldigt ostalbil cykel köpt på sportex med ett jävligt brett styre, cyklade i kanske 30 km/h, då ser jag hur min framskärm snurrar med hjulet o till slut låser hjulet sig. Styret gick av, hjulet böjdes, och skärmen satt totalt fast i däcket. Och inte minst mig själv, där låg jag på backen och led, kunde inte lyfta min jävla arm, efter en stund börja ja apgarva. Det var smärtsamt men otroligt kul. (Synd att jag inte har kvar bilden på den där jävla cykeln, efter kraschen) -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan händelse var när jag körde Gocart. Jag kom fullfart i ensväng och glömde bromsa så jag svängde för fullt och snurrar runt flerar varv. (gjorde inte så ont) Men sen kommer en kille bakom mig kör rakt in i min bil "BANG!" fick skit ont i magen så tur var blev bilarna inte skadade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ouch! B) Fick ont bara genom att läsa denna topic..

Ontopic: Kanske när jag slog huvet i ett element i 2:an.

Det var en soffa i klassrummet, och ett element bakom, som stack upp.

Åsså skulle jag slänga mig ner i soffan i full fart, och slår bakhuvudet.

Det blödde som fan! :blink:Låter lite osmart men.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...