Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 När jag spelar Fifa 2005 så börjar det rycka, flimmra och det händer även att halvor av spelarna på planen försvinner, med andra ord ser det helt konstigt ut. Dessvärre ville inte detta fastna på något screenshot, så jag kan inte visa er hur det ser ut. Men nu undrar jag vad problemet är? Har senaste drivisarna och senaste Direct X osv... Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 När jag spelar Fifa 2005 så börjar det rycka, flimmra och det händer även att halvor av spelarna på planen försvinner, med andra ord ser det helt konstigt ut. Dessvärre ville inte detta fastna på något screenshot, så jag kan inte visa er hur det ser ut. Men nu undrar jag vad problemet är? Har senaste drivisarna och senaste Direct X osv... Tack på förhand Så var det för mig med när jag spelade HL2 och CS:S men sen köpte vi en ny dator och du slutade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Så var det för mig med när jag spelade HL2 och CS:S men sen köpte vi en ny dator och du slutade det. Jag har en Intel Pentium 4, 3.00 GHz, 1.00 GB RAM samt ett GeForce FX 5600. Jag kan spela Half-Life 2 på högsta upplösning med texturer på högsta inställning utan lagg, men det är något det är fel på så är det nog isåfall grafikkortet. Får ta och köpa mig ett nytt sådant snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har en Intel Pentium 4, 3.00 GHz, 1.00 GB RAM samt ett GeForce FX 5600. Jag kan spela Half-Life 2 på högsta upplösning med texturer på högsta inställning utan lagg, men det är något det är fel på så är det nog isåfall grafikkortet. Får ta och köpa mig ett nytt sådant snart. Du tror inte det är skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Du tror inte det är skärmen? Det är en Hansol Flatscreen, funkar perfa på alla andra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts