Jump to content

Inte bragder!


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Jag är verkligen inte stolt över att jag är inne på internet just nu fast jag inte får. Vi får skyhöga teleräkningar, förstår ni...

Ja, det är ju så att vi har ute i bonneland inte har tillgång till den underbara uppfinningen vid namn ADSL. Vi kör på modem. Modemmänniskor kan ändå visa glädje då och då!

Hähä! Jag bor (halvt) på landet, och jag har telia bredband!

MOAHAHAHAHAHAAAHAAAAaaaaa...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är verkligen inte stolt över att jag är inne på internet just nu fast jag inte får. Vi får skyhöga teleräkningar, förstår ni...

Ja, det är ju så att vi har ute i bonneland inte har tillgång till den underbara uppfinningen vid namn ADSL. Vi kör på modem. Modemmänniskor kan ändå visa glädje då och då!

Skaffa Satelitt bredband. Visst det är inte billigare men det är snabbare och du. Det äger att bo på landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel på "Mouse 3" va? :P

Det är det iaf för mig, Skit irriterande.

Nej, Mouse3 funkar.

Det började med att jag bytte upp mig till linux 2.6.10 och min /dev/mouse försvann så körde jag cat på några och tillslut hittade jag /dev/input/mice, sen så funkade det, tills jag upptäkde att inte scollen funkade även fast jag har satt

Option "ZAxisMapping" "4 5" i xorg.conf

Och om jag håller ner en knapp och rör på musen så får den lite halvdamp <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...