vinnecool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag är verkligen inte stolt över att jag är inne på internet just nu fast jag inte får. Vi får skyhöga teleräkningar, förstår ni... Ja, det är ju så att vi har ute i bonneland inte har tillgång till den underbara uppfinningen vid namn ADSL. Vi kör på modem. Modemmänniskor kan ändå visa glädje då och då! Hähä! Jag bor (halvt) på landet, och jag har telia bredband! MOAHAHAHAHAHAAAHAAAAaaaaa...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag är verkligen inte stolt över att jag är inne på internet just nu fast jag inte får. Vi får skyhöga teleräkningar, förstår ni... Ja, det är ju så att vi har ute i bonneland inte har tillgång till den underbara uppfinningen vid namn ADSL. Vi kör på modem. Modemmänniskor kan ändå visa glädje då och då! Skaffa Satelitt bredband. Visst det är inte billigare men det är snabbare och du. Det äger att bo på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Fel på "Mouse 3" va? Det är det iaf för mig, Skit irriterande. Nej, Mouse3 funkar. Det började med att jag bytte upp mig till linux 2.6.10 och min /dev/mouse försvann så körde jag cat på några och tillslut hittade jag /dev/input/mice, sen så funkade det, tills jag upptäkde att inte scollen funkade även fast jag har satt Option "ZAxisMapping" "4 5" i xorg.conf Och om jag håller ner en knapp och rör på musen så får den lite halvdamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 För övrigt äger jag allt och alla, jag är mäktigare än Funnylin. Skulle du äga Funnylin , Du som är plastmod Pyttsan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Jag är ostolt över att jag glömmde stänga av telefonen i morse och när jag kom hem från skolan hade den varit igång i 9 timmar EDIT: skriver slarvigt och måste ändra Redigerad 8 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts