HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vad är du inte stolt över? Det är ju mycket roligare att veta än det man är stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 1. Min ikke-tilldragande-tjej-parfym. 2.Att jag tappade bad brallorna idag på badhuset.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 1. Min ikke-tilldragande-tjej-parfym. 2.Att jag tappade bad brallorna idag på badhuset.. :'( Haha, Rätt åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att min mus buggar i Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att min mus buggar i Linux Fel på "Mouse 3" va? Det är det iaf för mig, Skit irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Att jag aldrig orkar göra klart backend för vigge.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Haha, Rätt åt dig! :'( Varför? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 :'( Varför? =( Jag skojade bara mannen. Ta inte så illa upp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Att lyckas disabla skivläsningen i mitt gamla PS2 när jag målade om det.. stod utan lock i 2½ dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mitt datorberoende har tagit överhand över mitt liv. Det är jag absolut inte stolt över. Öhm, att mitt och Sofies förhållande fick rinna ut i sanden. Det är inget att vara stolt över heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Att jag klippte mig Att jag har Ig i matte . Utseéndet (bryr mig inte vad andra tycker) Finns mer ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag skojade bara mannen. Ta inte så illa upp :'( Mmmmmmmmmmmen jag skämta ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Att jag klippte mig Att jag har Ig i matte . Utseéndet (bryr mig inte vad andra tycker) Finns mer ... Hur kan du ha ig i matte när du går i 7:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Är halvt ostolt att jag sitter vid datorn så mycket... Ibland är jag stolt över det och vid få tillfällen är jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Samma här skribb, samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hur kan du ha ig i matte när du går i 7:an? Vet att jag ligger på det.. läraren har sagt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 att jag har so prov imron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Att jag aldrig kan lära mig Fade to Black trots att jag kan det mesta på ...And Justice For All-skivan. Och att jag inte har råd med en EX-50! :'( För övrigt äger jag allt och alla, jag är mäktigare än Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Om du äger alla, så äger jag änuu mer! (Jag äger dig just nu för jag tänker svara på var enda inlägg du skriver, Muhahaha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag är verkligen inte stolt över att jag är inne på internet just nu fast jag inte får. Vi får skyhöga teleräkningar, förstår ni... Ja, det är ju så att vi har ute i bonneland inte har tillgång till den underbara uppfinningen vid namn ADSL. Vi kör på modem. Modemmänniskor kan ändå visa glädje då och då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts