Tommy_Fido Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Simpsons är bäst men family guy är också jävligt bra. Har aldrig gillat futurama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 SIMPSONS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Lätt Simpson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Alla 3 serier är bra, simpsons är bäst... även south park är en underbar serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Personligen tycker jag att SOUTH PARK ärr roligdast, men aja!ä ö,o,simpsonsgvjk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Simpsons är bäst men family guy är också jävligt bra. Har aldrig gillat futurama. Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Simpsons rockar ju helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kollar inte på någon av dom, men jag kollade på dom gamla avsnitten av simpsons förr, dom var ju mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 1 plats. the simpsons 1,5 plats. family guy 45976 plats. futurama ja, family guy på 1,5 plats för de e nästan lika ra som simpsons men inte en hel plats sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Inget slår "The Simpsons" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Vote: Futurama Futurama 5/5 - Bender är bäst. The Simpsons 5/5 - Homer är bäst. Family Guy 4.9/5 - Stewie är bäst. Har sett nästan alla Simpsons och Futurama avsnitt. Skulle nog bli starkt förvånad om någon vet mer om dom serierna än jag, förutom Matt Groening kanske. Redigerad 8 februari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har sett nästan alla Simpsons och Futurama avsnitt. Skulle nog bli starkt förvånad om någon vet mer om dom serierna än jag, förutom Matt Groening kanske. Kan säga att jag har sett exakt alla Futurama-avsnitt [Elzar] BAM! [/Elzar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Kan säga att jag har sett exakt alla Futurama-avsnitt [Elzar] BAM! [/Elzar] Kan säga att jag gjort detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Weee Family Guy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts