ZcruweN Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Okej, okej! *Börjar stänga ner progrannen nu* Hoppas att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hoppas att det funkar Nepp, funkar ändå inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmmm jag undrar vad det jan vara för fel då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Men alltså. Det är nästan omöjligt att någon har din cd-key. De måste varit i fodralet sedan skrivit cd-keyn på ett papper typ, annars måste dom bara har skrivit en cd-key och det skulle vara din. Nästan omöjligt men det går.. Precis det sa jag till honom också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Lika för mig med min cz key ?..hmm konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 En av mina kompisar hade samma problem med sin CZ cdkey, att det stod att någon redan använt den alltså! Måste vara nåt jäkla knas med dom cdkeyna! Eller vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ehhhh okej nu vet man att jag inte va ensam om det här längre med CD-Keyn men jag fixade det jag ringde ett nummer som Game sa att jag skulle ringa och där så fick jag en ny Cd-Key och sen funkade det dessutom så tror jag att dom låser det andra kontot som har ens Cd-Key!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts