Jump to content

Depression.....


GEAS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådana som du gör mig fan deprimerad.

"Du vet inte hur det känns att vara deprimerad! Jag vet hur det känns dock, jag vill skära upp handlederna och sakta kola i ett badkar fyllt med skållande hett vatten!"

Attention whores.

Sanningen att säga så vet nog flertalet av forumets medlemmar hur det är att vara deprimerad, då de säger det. Du har säkerligen inte haft det värst, min käre fjortis-vän, dock vill jag gärna att du fortsätter gnälla om hur synd det är om just dig, och även om du vägrar säga vad i helvete som är fel så får du gärna gnöla om att alla andra kallar sig deprimerade.

:lol:

Nej.. e riktigt deprimerad... går hos kurator o får medicin.. e ingen attention whore :lol: tyvärr

men en kram kan du få

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Depression är ju för fan när man allmänt mår psykiskt dåligt, och allt är bara skit. Vissa har även svårt för att skratta, och finner ingen glädje i livet.

Vet man att det finns en sån människa nära en, så hjälp dom dom, dom behöver stöd.

Jag vet själv, för en kille i min klass lider av depression.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Depression är ju för fan när man allmänt mår psykiskt dåligt, och allt är bara skit. Vissa har även svårt för att skratta, och finner ingen glädje i livet.

Vet man att det finns en sån människa nära en, så hjälp dom dom, dom behöver stöd.

Jag vet själv, för en kille i min klass lider av depression.

Äntligen nån som kan förstå :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...