Colan K Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nyhetsrapport. -Jag Sven Glen Eriksson har undersökt att ungdomar har det svårt. Varför? Dom borde prata med BUP med vänder dom på det och går till på PUB! Detta var min undersökning och god kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min kompis fick skit mörk röst när han var 13 år. Jag börjar också få det nu och jag är 13 år. Mörk röst är inte samma sak som kraxig röst. jag har rätt mörk röst men har aldrig varit kraxig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Mörk röst är inte samma sak som kraxig röst. jag har rätt mörk röst men har aldrig varit kraxig Ok jag har kraxig röst men får snart mörk röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Känner mig lite deppig just nu... Har en klump i magen och är lite lite frusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har kännt mig deppig sen jag slutade skolan idag. Fattar inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Känner mig lite deppig just nu... Har en klump i magen och är lite lite frusen... Är det pga den där filmen du såg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Sådana som du gör mig fan deprimerad. "Du vet inte hur det känns att vara deprimerad! Jag vet hur det känns dock, jag vill skära upp handlederna och sakta kola i ett badkar fyllt med skållande hett vatten!" Attention whores. Sanningen att säga så vet nog flertalet av forumets medlemmar hur det är att vara deprimerad, då de säger det. Du har säkerligen inte haft det värst, min käre fjortis-vän, dock vill jag gärna att du fortsätter gnälla om hur synd det är om just dig, och även om du vägrar säga vad i helvete som är fel så får du gärna gnöla om att alla andra kallar sig deprimerade. Nej.. e riktigt deprimerad... går hos kurator o får medicin.. e ingen attention whore tyvärr men en kram kan du få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Depression är ju för fan när man allmänt mår psykiskt dåligt, och allt är bara skit. Vissa har även svårt för att skratta, och finner ingen glädje i livet. Vet man att det finns en sån människa nära en, så hjälp dom dom, dom behöver stöd. Jag vet själv, för en kille i min klass lider av depression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) *poff* vad hände egentligen Redigerad 10 februari, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Depression är ju för fan när man allmänt mår psykiskt dåligt, och allt är bara skit. Vissa har även svårt för att skratta, och finner ingen glädje i livet. Vet man att det finns en sån människa nära en, så hjälp dom dom, dom behöver stöd. Jag vet själv, för en kille i min klass lider av depression. Äntligen nån som kan förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts