Diezl Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mhm befinner mig i det värsta röststadiet hitills... Börjar säga ett ord i normal ton och sedan så blir det något jävla tupptjut... Så hemskt! Borde städa mitt rum Borde göra mer läxor Borde plugga mer Borde vara mer koncentrerad Borde reparera moppen Borde vara nöjd med mig själv Borde inte ta så hårt på vad alla säger Borde träna mer Borde ringa mer kompisar, men orkar man efter en hård vecka? ETC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vad är BUP ? Vill inte prata om mina problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vad är BUP ? Vill inte prata om mina problem.. Barn- och ungdomspsykiatrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Varför pluggar du inte vidare då? Eller el kanske inte är så högskoleförberedande? ... för jag orkar inte... :\ När jag slutade skolan så orkade jag inte mer skola alls. Tänkte ha lite ledigt först o sen skaffa jobb. Men sen blev det ju inte så. Så blir man slö som fan så man orkar inte göra ett skit. Jaja, får väl ta mig i kragen o börja leta lite... Dock orkar jag inte just nu... x) (Det är alltså alltid så jag tänker o det är så det blir, för jag är så jävla dum i huvet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har nått den absoluta bottnen. Har sedan ett halvår tillbaka varit bosatt i Frankrike. Tempot går INTE att jämföra med Frankrike. Istället för ETT prov per vecka har jag TRE eller maximalt FYRA prov per vecka! På detta, otroligt mycket läxförhör och extremt sena dagar. Jag slutar 16.10, 19.30, 13.00, 16.10 och 17.05 Känn på det ni! Vänner har jag inte orkar skaffa, all energi har gått åt skolan, och, utan vänner är det jvligt svårt att leva! Nu träffar jag en psykiatriker en gång per vecka! …och ni snackar om depressioner, Hah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kom tillbaka till sverige då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Riktigt så lätt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Riktigt så lätt är det inte. Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 StellHell - bup som i 'barn- och ungdomspsyk'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det är det Stell syftar på, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Matte imorrn ... jag borde egentligen plugga nu men !!! !!!! fan vad jag hatar matte!!! @ fransosen shit jag tycker riktigt synd om dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Mhm befinner mig i det värsta röststadiet hitills... Börjar säga ett ord i normal ton och sedan så blir det något jävla tupptjut... Så hemskt! HAHA så är det för mig också typ: TjaaaAAaaaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 HAHA så är det för mig också typ: TjaaaAAaaaa!! Ofta 91:or har brytande röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man kan faktiskt utvecklas olika snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ofta 91:or har brytande röst Jag är i målbrottet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ofta 91:or har brytande röst Min ena kompis är 91:a och när han gick in i målbrottet så kunde han knappt prata Kom inte fram något när han skulle prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Urk! Skolan är seg vilket gör att jag blir seg som gör att mamma blir jätte seg på mig... Vill bara sova... Datan och gtasajten är en av det bästa säkerna i mitt liv nu... Psst, jag funderar på att byta namn, Men jag kommer inte på nå't bra... vad ska jag ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag är i målbrottet Inte som han beskriver det ofta en 91:a kraxar när han pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Inte som han beskriver det ofta en 91:a kraxar när han pratar Min kompis fick skit mörk röst när han var 13 år. Jag börjar också få det nu och jag är 13 år. Redigerad 9 februari, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ofta 91:or har brytande röst Haha, känner en som kom i målbrottet när han gick i 4-5:an.. Jag vet, strange! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts