Jump to content

Depression.....


GEAS
 Share

Recommended Posts

Mhm befinner mig i det värsta röststadiet hitills... Börjar säga ett ord i normal ton och sedan så blir det något jävla tupptjut... Så hemskt! <_<

Borde städa mitt rum

Borde göra mer läxor

Borde plugga mer

Borde vara mer koncentrerad

Borde reparera moppen

Borde vara nöjd med mig själv

Borde inte ta så hårt på vad alla säger

Borde träna mer

Borde ringa mer kompisar, men orkar man efter en hård vecka?

ETC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför pluggar du inte vidare då? Eller el kanske inte är så högskoleförberedande?

... för jag orkar inte... :\ När jag slutade skolan så orkade jag inte mer skola alls. Tänkte ha lite ledigt först o sen skaffa jobb. Men sen blev det ju inte så. Så blir man slö som fan så man orkar inte göra ett skit. Jaja, får väl ta mig i kragen o börja leta lite... Dock orkar jag inte just nu... x)

(Det är alltså alltid så jag tänker o det är så det blir, för jag är så jävla dum i huvet <_<)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nått den absoluta bottnen. Har sedan ett halvår tillbaka varit bosatt i Frankrike. Tempot går INTE att jämföra med Frankrike. Istället för ETT prov per vecka har jag TRE eller maximalt FYRA prov per vecka! På detta, otroligt mycket läxförhör och extremt sena dagar. Jag slutar 16.10, 19.30, 13.00, 16.10 och 17.05

Känn på det ni!

Vänner har jag inte orkar skaffa, all energi har gått åt skolan, och, utan vänner är det jvligt svårt att leva!

Nu träffar jag en psykiatriker en gång per vecka!

…och ni snackar om depressioner, Hah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...