Sofie Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Sluta lipa ni slipper ialla fall mens........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Sluta lipa ni slipper ialla fall mens........ Gud jämnade ut det med att vi killar måste kolla på tjejernas rövar. Säkert lika jobbigt. (Positivt för killar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Orka, sorry för dubbelpost. Tänkte bara säga att Nationella provet gick skitbra!!!! Redigerad 8 februari, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Orka, sorry för dubbelpost. Tänkte bara säga att Nationella provet gick skitbra!!!! Har alla i sverige samma nationella prov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ibland när jag blir en blandning av sur/stressad/deppad så blir jag alldeles galen och slår mig själv i huvudet och typ vandrar omkring i cirklar i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet. Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv. Va inte riktigat till nån riktigt... till alla isåfall... e själv deprimerad just nu irriterande när folk säger att dom har en deprission hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Http://susning.nu/Depression "Det mest typiska symtomet vid depression är nedstämdhet. Sinnesstämningen är sänkt och den drabbade ter sig sorgsen eller ledsen." Hmm.. ja, jag vet inte vad det är. Man behöver inte va ledsen för o va deprimerad.. o ni som säger att ni e DEPRIMERADE... sluta me de tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Gud jämnade ut det med att vi killar måste kolla på tjejernas rövar. Säkert lika jobbigt. (Positivt för killar.) Så du tror inte vi tjejer kollar på killars häckar.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 *GÅR OCH KÖPER TANGA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 /me gick på mitt sista(?) BUP samtal igår. Så jag har väl fixat till det ganska bra tror jag Sant, jag hade mitt sista häromveckan också. Mår väl lite bättre, men det går fortfarande upp och ner lite då och då. @ Jacker: Pöh, du har ingen snygg häck. /me spänner stjärtmusklerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Men du lovade ju att inte säga nåt! Nu får du inte tillbaka din stjärtdildo... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det heter analplugg.. Inte visste jag att du har gått på BUP Tobias. Jag hade iofs 2 anledningar till att det va mitt sista möte. Jag fyller ju 18 snart och då får jag inte gå där längre! :'( Mobbing på "barn" som vill vara barn ett litet tag till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Fan, vad enkelt nationella provet i svenska var (om man gämför med vanliga prov). Vi har gjort ett gammalt i matte det var inte så svårt det heller fast mycket "tänka". Det ända jag hatar är franska, jag har en militärisk gammal tant till lärare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Inte visste jag att du har gått på BUP Tobias. Jag heter Tobbe, Toppe, Topp3, Toppis eller "My secret lovaaah", inget annat. Jo, jag blev akutinkallad till BUP för ett tag sedan. Var något med en balkong... *mummel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag heter Tobbe, Toppe, Topp3, Toppis eller "My secret lovaaah", inget annat. Jo, jag blev akutinkallad till BUP för ett tag sedan. Var något med en balkong... *mummel* Men lilla Tobias då.. Inte göra på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Så du tror inte vi tjejer kollar på killars häckar.? Fan nu blir det te å börja träna röva-fan! pKz - bara på röven?... jaha. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Man behöver inte va ledsen för o va deprimerad.. o ni som säger att ni e DEPRIMERADE... sluta me de tack Sådana som du gör mig fan deprimerad. "Du vet inte hur det känns att vara deprimerad! Jag vet hur det känns dock, jag vill skära upp handlederna och sakta kola i ett badkar fyllt med skållande hett vatten!" Attention whores. Sanningen att säga så vet nog flertalet av forumets medlemmar hur det är att vara deprimerad, då de säger det. Du har säkerligen inte haft det värst, min käre fjortis-vän, dock vill jag gärna att du fortsätter gnälla om hur synd det är om just dig, och även om du vägrar säga vad i helvete som är fel så får du gärna gnöla om att alla andra kallar sig deprimerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag känner samma sak som GEAS nu....men väljer att säga stress istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Sant, jag hade mitt sista häromveckan också. Mår väl lite bättre, men det går fortfarande upp och ner lite då och då. Pahh...nu känner jag mig utanför. Orkar fan inte med att gå dit längre, man blir ju för fan bara deprimerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Pahh...nu känner jag mig utanför. Orkar fan inte med att gå dit längre, man blir ju för fan bara deprimerad! Gå inte dit mer då? Så kan vi 3 ha "avslutning" från BUP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts