Jump to content

Depression.....


GEAS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet.

Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv.

Va inte riktigat till nån riktigt... till alla isåfall... e själv deprimerad just nu :huh:

irriterande när folk säger att dom har en deprission hela tiden B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/me gick på mitt sista(?) BUP samtal igår. Så jag har väl fixat till det ganska bra tror jag :huh:

Sant, jag hade mitt sista häromveckan också. Mår väl lite bättre, men det går fortfarande upp och ner lite då och då.

@ Jacker: Pöh, du har ingen snygg häck.

/me spänner stjärtmusklerna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver inte va ledsen för o va deprimerad.. o ni som säger att ni e DEPRIMERADE... sluta me de tack <_<

Sådana som du gör mig fan deprimerad.

"Du vet inte hur det känns att vara deprimerad! Jag vet hur det känns dock, jag vill skära upp handlederna och sakta kola i ett badkar fyllt med skållande hett vatten!"

Attention whores.

Sanningen att säga så vet nog flertalet av forumets medlemmar hur det är att vara deprimerad, då de säger det. Du har säkerligen inte haft det värst, min käre fjortis-vän, dock vill jag gärna att du fortsätter gnälla om hur synd det är om just dig, och även om du vägrar säga vad i helvete som är fel så får du gärna gnöla om att alla andra kallar sig deprimerade.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...