Jump to content

Depression.....


GEAS
 Share

Recommended Posts

Jag tror min värsta period är över men de två veckorna som har gått har jag varit allmänt sur och stressad för jag har haft extremt hektiskt med läxor och skola.

Plus att min dator är riktigt jävla störd, så jag har lämnat in moderkortet som är paj, grafikkortet är också paj och kvittot till det är borta (2700 åt helvete), sitter på min gamla dator och den har miljontals virus, spyware och adware...

Det absolut jobbigaste när jag är nedstämd är att jag alltid får galna tankar i skallen som till exempel "fan vad värdelös jag är", och sen brukar jag alltid börja tänka på döden och allt skit som garanterat händer i livet typ när föräldrarna dör och sådant. Galen period det där, puberteten... Usch! :huh:

Till råga på allt vill inte Msn Messenger fungera! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well jag ska inte klaga. En del skolarbete men ingen allvarligt. Men det är tänkt att jag ska skriva en 2-4 sidors-novell till onsdag, jag kan fan inte skriva noveller :huh:

Men nu är jag lite less på att mamma inte vill att jag ska se Cradle of Filth i Fryshuset 3/3 Hur farligt kan det vara att ta sig genom Stockholm en torsdagkväll? Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tycker det är jobbit med prov så ska man göra som jag!

Ta det lungt!!

Fast man måste ju kunna "ta det lungt tekninken", asså att ta det lungt och ändå få bra på prov, läxor, betyg, m.m. Jag tycker inte det är så svårt med några prov bara för att jag inte hettsar upp mig eller blir hysterisk över att det bara är x antal dagar kvar, det är ju bara att plugga så gott man kan och sen så går det som det går. Jag har ju i och försig ganska lätt för alla ämnen utom franska också.

Fast jag är också depprimerad ibland, fast då beror det på personer som beter sig "illa".

Oj, vad mycke skit snack det blev :huh: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jävligt glad att jag:

1.) Fick reda på att praopapperen skulle in idag. (Varit sjuk i 3 dagar (ons, tors, fred.) Bor ju jättelångt ifrån skolan också. (Skolgatan.) Farligt att lämna brev till mig, jag våldtar mina klasskamrater.

2.) Fick även reda på att nationella proven är imorn. Yay, glad om jag får G på skitprovhelvetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är man rätt glad, har Nationella prov i svenska imorron och på torsdag, men dem bryr jag mig inte så mycket om, typ inga läxor just nu (som jag kommer ihåg alltså :huh: ), och dessutom ska jag med resten av niorna (de flesta) till Åre på Torsdag (vi stnnar till Söndag) :huh: .

Lycka till på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara säga att jag är avundsjuk på er som går i skolan. Fyyyyy fan va härligt det skulle vara att få gå EL ett år till!

Jag gick ut skolan förra sommaren och har inte gjort ett skit sen dess. Kanske verkar som ett himmelrike för dom flest, men det är det inte alls. Iofs kanske till en början, men man tröttnar faktiskt ganska snabbt. Har aldrig varit så deprimerad som jag är nu! Allt är jobbigt och allt är skit, på ett ungefär. Och man orkar inte heller försöka skaffa sig ett jobb heller. Man blir så jävla slö och allmänt nere av att vara arbetslös. Örk örk örk.

Så mitt förslag till er sen när ni väl går ut gymnasiet. Försök skaffa jobb DIREKT. Det blir bara bajs annars!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara säga att jag är avundsjuk på er som går i skolan. Fyyyyy fan va härligt det skulle vara att få gå EL ett år till!

Jag gick ut skolan förra sommaren och har inte gjort ett skit sen dess. Kanske verkar som ett himmelrike för dom flest, men det är det inte alls. Iofs kanske till en början, men man tröttnar faktiskt ganska snabbt. Har aldrig varit så deprimerad som jag är nu! Allt är jobbigt och allt är skit, på ett ungefär. Och man orkar inte heller försöka skaffa sig ett jobb heller. Man blir så jävla slö och allmänt nere av att vara arbetslös. Örk örk örk.

Så mitt förslag till er sen när ni väl går ut gymnasiet. Försök skaffa jobb DIREKT. Det blir bara bajs annars!

Varför pluggar du inte vidare då? Eller el kanske inte är så högskoleförberedande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...