GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Måste bara dela med mig av min en-dags-depression. jag ska ha fotat 36 bilder till imorgon, foto. Har tagit två. är skittrött, och vill egentligen lägga mig. Måste läsa ut en bok och leta upp citat tills på onsdag, har glosor tills på onsdag, matteprov om en vecka, gitarr imorgon kväll, slutar inte förrän vid fyra imorgon, ingen tid till läxor (jo, men vem faaan orkar göra läxor direkt efter skolan???) och så har jag allmänt tråååååkigt. Fan, ibland känns livet piss. Så fort jag tecknar blir det fult. Jag fattar noll av photoshop. etc etc.... jag har en tendens att skjuta upp läxor etc tills dagen före proven... fan. har någon annat något hemskt i form av tillfälliga depressioner att dela med sig av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Som med alla kids i pubertetens våld går det upp och ner. Vissa dagar är allt verkligen mörkt, andra är det fullt behagligt. Just nu är det ganska glatt, dock var det inte längesedan jag mådde riktigt dåligt. Hata, hata, hata puberteten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hata, hata, hata puberteten... Jobbig tid, jobbig tid. Det är extremt störande med rösten under den perioden. Gaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har kännt samma. Just nu känner jag lite så, för jag ska ha gjort klart diagnosen innan imorgon och jag har tyskaprov om en vecka. Och jag fattar ingenting i tyskan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Tråden för frenetisk högproducerande testosteronköttbitar Jag är i skrivande stund inne i en djup depprision... Det är en sådan som går upp och ner... När jag ser henne blir jag glad När jag tänker på vad hon har gjort vill jag döda folk Ja, ett fjortisinlägg! Vad glad jag blir Fast, när det gälelr skolan, som denna tråd främst handlade om, så flyter allt på. Är dock inne i rebellåldern, så jag gör inte sånt som är tråkigt Redigerad 7 februari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jobbig tid, jobbig tid. Det är extremt störande med rösten under den perioden. Gaaah! Ehm, du menar väll GaaaAAAaAh? Själv så är det inte så bra just nu, nej, men min film är i final i kiruna vilket jag glädjs över. Biaatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ehm, du menar väll GaaaAAAaAh? Haha, faktiskt så menade jag det. Skönt nu när pipet är borta när man skriker, nu har jag bara en jävla stark bas, men det får man respekt av småbarnen för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Måste bara dela med mig av min en-dags-depression. jag ska ha fotat 36 bilder till imorgon, foto. Har tagit två. är skittrött, och vill egentligen lägga mig. Måste läsa ut en bok och leta upp citat tills på onsdag, har glosor tills på onsdag, matteprov om en vecka, gitarr imorgon kväll, slutar inte förrän vid fyra imorgon, ingen tid till läxor (jo, men vem faaan orkar göra läxor direkt efter skolan???) och så har jag allmänt tråååååkigt. Fan, ibland känns livet piss. Så fort jag tecknar blir det fult. Jag fattar noll av photoshop. etc etc.... jag har en tendens att skjuta upp läxor etc tills dagen före proven... fan. har någon annat något hemskt i form av tillfälliga depressioner att dela med sig av? Håller med, är typ så här med. Prov, prov, prov, prov. Kan inte tänka längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Prtov iu övermorrn, 85 ord, jag kan c:a 16 av dem... HÄNG REKTORN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ska göra kvällsmat snart.. fy vad jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Fan, hade den värsta depressionen jag någonsin haft för några dagar sen, tänkte nästan skära upp handleden... Det var riktigt läskigt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Fan, hade den värsta depressionen jag någonsin haft för några dagar sen, tänkte nästan skära upp handleden... Det var riktigt läskigt...! Nu får du förklara dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Öh snacka om att inte veta vad ordet depression betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Öh snacka om att inte veta vad ordet depression betyder. Nej, men vi överlever ändå (kanske inte Vinnecool ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ah...puberteten...jag som precis höll på att radera bort det ur mitt minne Det är en skapligt jobbig tid, men eftersom du bara söker gymnasielinje med högstadiebetyget så kan du väll skolka lite (Om du nu inte ska gå nån extremlinje vill säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Prata inte om depressioner om du inte vet va en deprission e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet. Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Nu får du förklara dig Förklara mig? Jag blev skittrött på allt och alla, utan nån egentlig anledning egentligen! Satt och grinade över minsta småsak och höll på att sparka sönder en till stol, men när jag började skolan försvann allt konstigt nog! Redigerad 7 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet. Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv. Va? Inte!? OMG! Du menar att jag i dessa 1.5 år stressat i onödan!? Amen, va faan!?... Fresten, det är väl visst viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Förklara mig? Jag blev skittrött på allt och alla, utan nån egentlig anledning egentligen! Satt och grinade över minsta småsak och höll på att sparka sönder en till stol, men när jag började skolan försvann allt konstigt nog! Hade pricis samma sak för några dagar sedan. nästa dag så skollkade från skolan och gör det som jag alltid brukar göra.......... ........sova......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts