Green_Goblin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kan ni några bra 3rd-person spel till PC? Inte GTA och shit nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Som är ute nu Starwars battlefront SOm kommer sen Driver3 Ghost recon2 Mycket bra thrid person shooter spel. Har spelat alla tre till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kan ni några bra 3rd-person spel till PC? Inte GTA och shit nu! Du vill inte vara mer specifik? Jag menar, vill du ha tredje-persons actionspel, eller kanske rollspel? Äventyr? För övrigt så är... vad, fan... jag spelar så få tredje-person spel Men du kan ändå specifiera dig mer då blir alla glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Alldeles nyligen släpptes (vad jag vet) Second Sight till PC. Har funnits på konsoler ett tag, jag vet inte vad det handlar om, men man har specialkrafter, och är psykiskt störd... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag älskar 3:dje persons spel!! Jag stör mig så mycke på 1:a persons player det e så fult och jobbit och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 The Punisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Allt bara det är 3rdperson! Skjuta och ja, allt. Tack för tipsen föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Bond: Everything or Nothing Sprinter cell: många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Mafia, Hitman-serien, Max Payne 2 m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Splinter Cell: Chaos Theory i mars! Annars finns ju SCPT också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 The simpsons hit and run, jedi knight och mafia så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Prince of Persia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Glöm inte Hitman! Blood money är på väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 METAL GEAR SOLID METAL GEAR SOLID 2: SUBSTANCE METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER GRAND THEFT AUTO 3 GRAND THEFT AUTO VC GRAND THEFT AUTO SA MAX PAYNE MAX PAYNE 2: THE FALL OF MAX PAYNE PRINCE OF PERSIA PRINCE OF PERSIA 2: WARIOR WIHTIN HITMAN 2 SILENT ASSASINATION HITMAN CONTRACTS MAFIA THE GODFATHER (ser lovande ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 METAL GEAR SOLID METAL GEAR SOLID 2: SUBSTANCE METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER GRAND THEFT AUTO 3 GRAND THEFT AUTO VC GRAND THEFT AUTO SA MAX PAYNE MAX PAYNE 2: THE FALL OF MAX PAYNE PRINCE OF PERSIA PRINCE OF PERSIA 2: WARIOR WIHTIN HITMAN 2 SILENT ASSASINATION HITMAN CONTRACTS MAFIA THE GODFATHER (ser lovande ut) Inte gtaspel sa han (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts