jonathan161 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har hittat en bugg så att man kan få gratis skott. Du går till vilken vapenaffär som helst (tror ja har bara gjort det i en) också har du nåt vapen framme t.ex jag hade M4. Sen så går du till den röda saken där man kan skjuta såna grejer. Sen trycker du triangel så har du fått mer skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Old Crap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Old Crap... Not 4 me . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Förlåt ifall den är gammal då jag är faktiskt ny här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har inte vetat om det där och föresten välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag hadde så mycket på mini UZI så att man inte såg några siffror, men efter att jag hadde gjort den där grejen på amunation så hadde jag bara 200 skott :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Har aldrig hört om den där buggen! Låter intressant! Om du nu är osäker på om det du skriver har varit postat innan kan du ju söka längst ner på sidan... VILKET BETYDLIGT FLER MEDLEMMAR BORDE GÖRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tack för välkomnandet BILLIG SVETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Dom nya här på sajten skriver hela tiden massa gamla n00bs grejer o frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Förlåt ifall den är gammal då jag är faktiskt ny här :'( Ta't lungt... Säkert nån som inte visste det som fick reda på det... hehe man känner sig som en kung här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ok tack för att du sa förlåt i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Var inte hård mot andra. de e nya och kan inte allt.de lär sig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Dom nya här på sajten skriver hela tiden massa gamla n00bs grejer o frågor Nu får du väll alt ge dig, du har väll oxå vart en n00b nån gång eller du måste acceptera att det kommer in nya hit hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Coolt Lite spam där va Varför skriver du coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har inte vetat om det där och föresten välkommen till forumet! W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nu får du väll alt ge dig, du har väll oxå vart en n00b nån gång eller du måste acceptera att det kommer in nya hit hela tiden! Mm. Alla har varit nya medlemmar någon gång. Tror inte att du var någon kung direkt när du var ny. Hoppas at du itne missförstår, jag menar inte att vara taskig. Jag visste inte heller så mycket när jag var ny här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Dom nya här på sajten skriver hela tiden massa gamla n00bs grejer o frågor Sånt tycker jag inte är nobbigt. nästan alla kallar ju dom nya för noobs vilket jag tycker är fel. en noob kanske inte te.x vet vad alla dom där knapparna är till för (IMG, @ m.m). men om man utgår från att alla nya är noobs så tycker jag att du är noob, jag är noob och en massa andra är noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Dom nya här på sajten skriver hela tiden massa gamla n00bs grejer o frågor (:!!! De är i alla fall trevligare än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Som alltid hur skulle det vara att fortsätta en redan gjord tråd om buggar och skriva där om den här förövrigt helt patetiska buggen.. Så fort folk kommer på något ska det göras nya inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts