Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vet nån vart man kan köpa Siggaretter på GTA SA? Jag har letat överalt och inte inte hittat det :'( men jag skulle vara taksam om nån kunde säga det till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Knappast överallt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men nestan överalt men vet du vart det fins eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men nestan överalt men vet du vart det fins eller? Cigaretter finns inte i gta: sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ok me tack en då iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Skippa cigaretterna och börja gå på svenskalektionerna. Du stavar som en kratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det finns ciggar.. det är nån kille som står vi en väg kant om man går till han frågar han en sak. Om man svarar ja får man en cigg men man röker upp den direkt typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det finns ciggar.. det är nån kille som står vi en väg kant om man går till han frågar han en sak. Om man svarar ja får man en cigg men man röker upp den direkt typ... Var står han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vet inte... men en ska kan jag säga dig... Han står där du minst anar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Så här stog det här på sajten: Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom. Man KAN gräva stora hål med spaden. Man KAN Driva en farm.. Jag kommer inte ihåg allt.Sen spelet och alla klagomål på dessa lögner så tog dom hellt enkelt bort det??Jag har själv letat det men det finns inte längre.Gtasajten ska göra din gta kännsla bättre? genom att LJUGA?!. Detta är inget misstag dom skrev trots allt man KAN och inte man KANSKE kan. Dom är nog dumma att bara skriva skriva utan att veta nånting. Vi säger dom är säker på att man kan gräva med spaden,men dom är bara säker till 99,9% då finns det INGET bevis på att det går! Det är bara idioter som lägger ut/ saker som dom inte vet.Men man får hur i allafall tåla detta alla kan juh inte vara normal,vi behöver också idioter? Ciggaretter finns INTE i spelet det är bara en idiotisk lögn! OBS; Det finns 100tals sånna här trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det vore mycket tuffare om man kunde röka på istället Moraltanterna skulle bli helvilda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vet inte... men en ska kan jag säga dig... Han står där du minst anar det... Han säger något som"F*ck off bit*h".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Så här stog det här på sajten: Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom. Man KAN gräva stora hål med spaden. Man KAN Driva en farm.. Jag kommer inte ihåg allt.Sen spelet och alla klagomål på dessa lögner så tog dom hellt enkelt bort det??Jag har själv letat det men det finns inte längre.Gtasajten ska göra din gta kännsla bättre? genom att LJUGA?!. Detta är inget misstag dom skrev trots allt man KAN och inte man KANSKE kan. Dom är nog dumma att bara skriva skriva utan att veta nånting. Vi säger dom är säker på att man kan gräva med spaden,men dom är bara säker till 99,9% då finns det INGET bevis på att det går! Det är bara idioter som lägger ut/ saker som dom inte vet.Men man får hur i allafall tåla detta alla kan juh inte vara normal,vi behöver också idioter? Ciggaretter finns INTE i spelet det är bara en idiotisk lögn! OBS; Det finns 100tals sånna här trådar. Nästan all vår dåvarande "fakta" kom från speltidningar och självklart slarvar dessa. Om du hade varit uppmärksam hade du läst vår varningstext om att allt på listan inte behövde vara 100% sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Varnings text? Det borde stå KANSKE i stället för KAN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nästan all vår dåvarande "fakta" kom från speltidningar och självklart slarvar dessa. Om du hade varit uppmärksam hade du läst vår varningstext om att allt på listan inte behövde vara 100% sant. Men jag tycket om lite ryckten som sånnt... Det mer blir spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Så det fins eller va då? får då vill jag veta vilken ö och vilket område och vilken gata och hur han ser ut.Ja jag vill veta så myket som möjlikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Så det fins eller va då? får då vill jag veta vilken ö och vilket område och vilken gata och hur han ser ut.Ja jag vill veta så myket som möjlikt Varför la du in den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Skulle a skönt om man kunde ta "spank" eller boomshine som finns i gta3 och vice city och bli hög som man blir när man ska skjutsa cassidy till sjukhuset när han spränger armen av sej i vice city, och så ska det verka tills man äter eller dricker nåt eller sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 JAA!! Det skulle va grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Bettre så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts