iceman Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det någon som har sätt bilen Tornado, efter att ni har klarat spelat? Skulle hämst gärna vilja veta var man kan hitta den. Har nu varigt över allt och inte hittat den.. Även nere vid båtskolan där det står att den ska vara finns är den inte. Så det är därför jag frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Sett lite för många av dom klarat spelet för länge sän sett dom här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Oki tack så mycke. Men du vet inte om det står någon parkerad någon stanns? Redigerad 7 februari, 2005 av iceman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kommer inte ihåg vart men det är nog i trakterna som jag markerade.. brukar stå på vissa parkeringar slumpvis också.. lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har min kära Tornado ner i ett garage i öknen den är rosa färgad och fin Hittade den också å Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Den är väldigt lik vodoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Den står parkerad i wang cars vad jag minns men du måste ha klarat wang cars då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Den står parkerad i wang cars vad jag minns men du måste ha klarat wang cars då Jag har bara sätt en savanna där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Samma här. Ändå har jag klarat storyn för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det någon som har sätt bilen Tornado, efter att ni har klarat spelat? Skulle hämst gärna vilja veta var man kan hitta den. Har nu varigt över allt och inte hittat den.. Även nere vid båtskolan där det står att den ska vara finns är den inte. Så det är därför jag frågar. Tornado det finns ingen Tornado ni måste skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 You gotta be kiddin me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Doggelito Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vadå måste man bara klara ut storryn för att få den inte till 100%? jag fattar nte riktitt nån som orkar förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tornado det finns ingen Tornado ni måste skämta Och varför skulle det inte finnas nån Tornado då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Här är Tornadon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Här är Tornadon Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Usch! (:!!! Kanske lite sent men kan nån skriva lönken til den där bilden? Jag vet att den där bilden fins på en sida med alla bilar. den vill jag åt,...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Blabla... http://www.gtawh.com/images/sa/cars/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Den bästa sidan om man vill ha alla bilar på bild ärdenna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad är Tornadon för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad är Tornadon för bil? En Lowrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts