JMC Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ska göra ett sista försök att förklara... Sen lägger jag ner det här... *Vi har 25 registrerade användare Ja nu har vi 28 och det stiger sakta... Svårt att finna rätt folk... Vill ju inta ha massa dårar som andra forum... Nämner inga namn... Tror inte ens detta forum hade över 100 reggade efter 2-3 dagar... Sen om någon kan klara av det så är det la bra för han/henne då... *Registrerade användare: Inga <<<<<<<<VAD`??? uppe skev ni ju att det var 25 Registrerade användare!!!! Jo men då när du tittade så va det ingen inne på forumet... Alltså visar det ingen där... Annars ska där stå vem som är inne om denne är reggad vill säga. Hoppas alla fatta nu. För nu är det slut tjatat om det här... Tack för mig //JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 VOTE: jo, det vill jag, men som Frenzy sa: chansen är lika stor som att det börjar växa skägg på en skalad kiwi (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Eller som att R* skulle sluta göra gtaspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hmm... svårt. Men om någon av admins skulle fråga mig så skulle jag känna mig så hedrad så skulle jag sagt ja... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts