Miike Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nej. Är inte lika intresserad av forum nu som jag var för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nepp, kan inte hålla reda på fler forum (Även om det inte är lika aktivt som detta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote: Vet inte Skulle nog inte tacka nej, men det är inget jag strävar efter, vet inte om jag skulle palla med det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote: Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 VOTE: vet inte. Det är klart, moderator-rollen innebär ju ofta respekt och uppmärksamhet! Men man kan ju få mer uppmärksamhet i verkliga livet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jo det skullle jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nej. Dels för att jag inte är aktiv så jätte mycket här och sen så ser jag ingen större chans till att bli det heller. Ser isådanafall större chans på ett forum som handlar om det jag gillar allra mest. Det forumet skulle folket här ta efter. För där är det alltid lugnt. Inga bråk eller något. Men jag tänker ej länka dit. Är risk att folk kommer och förstör den friden vi har där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote: jag är redan moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Nej? Jag är ju redan *Edit* LoL på er. 8 st som har röstat att dom redan är.. *dagens ungdomar* Redigerad 8 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vote: Ja.. jag vill gärna bli mod.. har för mycket frihet, går inte i skolan och behöver ett "jobb".. jag spelar gta hela dagarna och hänger här.. så man ser ju saker som behöver städas upp lite hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Skulle tänka mig att bli mod över ett forum. Men alla?! Hejsantjodderattan, det skulle jag inte vilja vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag ska bli ADMIN!!!!! Hultan, JAG har kommit för att TA ÖVER sajten NU!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vote: Vet inte Skulle nog inte tacka nej, men det är inget jag strävar efter, vet inte om jag skulle palla med det heller. W0rd! Man är inte lika beroende som...ehmm Arman t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jomenvisst, skulle ju inte sitta helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 12 som redan är moderatörer? Nej, jag skulle inte vilja vara det. Jobbigt och ansträngande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vote: Ja.. jag vill gärna bli mod.. har för mycket frihet, går inte i skolan och behöver ett "jobb".. jag spelar gta hela dagarna och hänger här.. så man ser ju saker som behöver städas upp lite hela tiden Det var faktiskt en bra motivering.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mickemannen 4-moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nej? Jag är ju redan *Edit* LoL på er. 8 st som har röstat att dom redan är.. *dagens ungdomar* Haha, nu är det 12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nja, onödig makt är vad jag kallar det Orkar inte ha ansvaret på mina axlar, men det är trevligt att det finns de som vill det, annars vore det en mindre katastrof här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts