Tigerr Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 ..ansa pungen är väl okej. och trima lite. men inte raka. det är lite kiddie pr0n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 För dom som inte har skägg då? För er gäller könshåren... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Öhm, eftersom alla killar har snackat om deras skäggväxt; Och Sofie sa att hon syftade på ett annat ställe så är det bara hon som skulle kunnat få dig att börja snacka om das püng.. Man kan ju för fan ha hår i röven också. Eller kan tjejer inte det?... är dessvärre ingen expert inom just det området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jo då, det kan de... Dock inte lika mycket som killar förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jo då, det kan de... Dock inte lika mycket som killar förstås Don't get me started on dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jo då, det kan de... Dock inte lika mycket som killar förstås Tur det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Man kan ju för fan ha hår i röven också. Eller kan tjejer inte det?... är dessvärre ingen expert inom just det området. http://www.multi.fi/~poff/viewtopic.php?id=2447 Kvinnor kan om dom vill. Men så ser inte sofie ut i röven. Nae, vafan. Nu loggar jag snart ut. SLUT PÅ PERVO SNACKET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vågar inte titta på länken nu, då min åttaåriga lillebror "hänger" omkring här just nu..... hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Bara en knapptryckning från att bli kvinna med andra ord.. Nej, jag är 13 och har inte fått 40 m skägg som vissa andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Men herre min skapare, ska ni inte ta och göra en helt ny tråd som handlar om pubishår istället? Det är ju extremt intressant läsning.. Eller nja.. Förresten stellhell, det är jättebra att du berättar att inte sofie ser ut så i röven. Redigerad 8 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Var finner du det intressant med rakning? Pubishår är lika intressant. Alltså 0%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Var finner du det intressant med rakning? Pubishår är lika intressant. Alltså 0%.. Tja, det är ju inte intressant med rakning överhuvudtaget enligt mig, men jag antar tråden handlar om vanlig rakning, dvs. mustachen och skägget. Jo pubishår är ju extremt intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tja, det är ju inte intressant med rakning överhuvudtaget enligt mig, men jag antar tråden handlar om vanlig rakning, dvs. mustachen och skägget. Jo pubishår är ju extremt intressant... Står ingenstans vad för sorts rakning det handlar om. Så hela kroppens hårigare delar har alltså en plats i denna topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Står ingenstans vad för sorts rakning det handlar om. Så hela kroppens hårigare delar har alltså en plats i denna topicen.. Men det kan ju vara kul med en topic om bara det ändå. Men man ska vara naturlig i dom nedre delarna.. Eller kanske inte helt, man vill ju inte att det ska se ut som en hel skog där nere heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Han menar nog skägg växt, du har fjun... Eller lite längre fjun om man nu kan säga så... Du har knappt nåt att raka... Tss keft... Du ska fan se så lång mustach jag har fått nu.. tänker fan inte raka mig iheller... Ska bli Ghetto man ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 StellHell - har du varit ihop med sofie? då måste jag bli lite avundsjuk på dig.. hon är söt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 StellHell - har du varit ihop med sofie? då måste jag bli lite avundsjuk på dig.. hon är söt.. Söt men hårig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nu blir jag nästan lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 StellHell - har du varit ihop med sofie? då måste jag bli lite avundsjuk på dig.. hon är söt.. Yesh indeed! @Pelleplutt: Ingen fara. hon blir bara hårig när det är fullmåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Yesh indeed! @Pelleplutt: Ingen fara. hon blir bara hårig när det är fullmåne. Haha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts