Mikolan Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det bara jag som trimmar pungen? Haha, på sommaren kanske det går an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det bara jag som trimmar pungen? Jag vette fan om jag vågar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Tror jag inte... Jag gör det inte, men bör göra det Fastnar så obehagligt under förhuden Oooh, sanna ord! Jag hatar det... Själv känner jag ett antal som gör det. Motherfucker! Äh, stay natural! Redigerad 7 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Kör med dekaltrimmad Mach 3 turbo 2005 edition med pysturbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rakar mig med hyvel varannan dag, fast håller på att odla skägg på hakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Kör med dekaltrimmad Mach 3 turbo 2005 edition med pysturbo Dom har coola Rymd-reklamer.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.bmp Redigerad 7 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tror jag inte... Jag gör det inte, men bör göra det Fastnar så obehagligt under förhuden Eller hur, det kan svida så on i helvitte! Jag rakar inte allt, utan "kortar" bara ner dom och/eller kör lite i kanterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Eller hur, det kan svida så on i helvitte! Jag rakar inte allt, utan "kortar" bara ner dom och/eller kör lite i kanterna! Sen när blev det modernt att fixa frillan på kuken? Herre min skapare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det var väl herren som skapade den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag kom ihåg förra sommaren när jag körde med hockeyklubbor (ni vet, stora polisonger). Jag säger bara en sak: Det är INTE snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag kom ihåg förra sommaren när jag körde med hockeyklubbor (ni vet, stora polisonger). Jag säger bara en sak: Det är INTE snyggt! Haha det är rätt cool=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Null vote... har halv-mustash men orka raka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Börjar bli en mustach, så det blir dags att raka sig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det ingen som vaxar?!! Jo, pungen! Aoowieee...det blir en resa du sent ska glömma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote: Jag odlar skägg ser lite roligt ut faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag odlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag odlar Sen kan du gå med en cirukus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vote: med hyvel vanligtvis rakar jag mig med hyvel, men just nu så har jag inga fräscha blad så jag odlar skägg tills jag orkar slänga ut 89 spänn på blad (har en Mach 3, den metall-gråa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hyvel är det enda rätta. Tror jag får köpa en ny gilette mach 3 igen. Den är aegz0r.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 ..vinnecool - du är lätt inte ensam. jag har gjort det nångång men. orka.. på sommaren brukar jag raka håret på låren och så. men på underbenet eller vad det heter så får det vara ifred. renrakad mage förra sommaren också. men nu i år så ska jag låta det vara. kanske trimma lite.. i ansiktet så använder jag trimmer lite emellanåt. trivs med att ha skäggstubb. och sådär liite skäggväxt bara. men mustach går bort. det är fult. sofie - helt synd om er tjejer.. ni har helt mycket att raka. benen och under armarna och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts