Matteus Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det ingen som vaxar?!! Iallafall, själv kör man hyvel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rakar med hyvel och sen är man ju bara 14 år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag snor farsans rakapparat, när jag tar med hyvel börjar jag bara blöda. Ser coolt ut dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det ingen som vaxar?!! Aww smärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Gräsklipp... Nä. Hyvel. Även fast det inte är så mycket skägg i trynet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Själv kör jag med Crocodile Dundee-kniv, det får flickorna att falla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Aww smärta! Men effektivt!! Men, du har rätt, SMÄRTA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag kör rakhyvel. eller fårsax om jag inte har rakat mig på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hyvel för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Med rakkniv. Redigerad 7 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 VOTE: null vote! Håller åp att odla skägg, men jag "trimmar" ofta "negnup"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rakaparat, med nån limegrön Filipshave som jag fick i julas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men effektivt!! Men, du har rätt, SMÄRTA!! Tja, i ansiktet går det väl an, men... aj. Voterar: Hyvel. Har inte rakat mig på tre dar nu dock, börjar kännas som en gräsmatta i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Apparat för lajf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote: NÜLL Har inget skägg... Det har inte min brorsa heller och han är 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag brukar ibland ta bort den där moppe-mustaschen med broderns Mach 3 Det blir lent som en barnrumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tja, i ansiktet går det väl an, men... aj. Voterar: Hyvel. Har inte rakat mig på tre dar nu dock, börjar kännas som en gräsmatta i ansiktet. Vad äter du för att det ska växa så hiskeligt? på 5 dagar har jag en gräsmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det bara jag som trimmar pungen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Hyvel... Och ja jag vet att jag bara är 13 år ... Han menar nog skägg växt, du har fjun... Eller lite längre fjun om man nu kan säga så... Du har knappt nåt att raka... Redigerad 7 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Är det bara jag som trimmar pungen? Tror jag inte... Jag gör det inte, men bör göra det Fastnar så obehagligt under förhuden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts