Mikolan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Själv kör man med hyvel Hur ligger det till för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 För dom som inte har skägg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 För dom som inte har skägg då? Null Vote? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jo men... Varför? Varför? :'( Varför kunde jag inte ha röstat på *Jag har inge skägg* :'( Buuäääää... :'( Jo därför att.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jo men... Varför? Varför? :'( Varför kunde jag inte ha röstat på *Jag har inge skägg* :'( Buuäääää... :'( Jo därför att.... :'( För att frågan var "Hur rakar du dig?" och inte "Rakar du dig?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Brukar sno en av farsans rakhyvlar. Dock kör jag utan lödder, är det dåligt? Fast å andra sidan har jag knappast skäggväxt, endast lite jobbiga hårstrån som kommer lite varstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hyveöl, självklart. Fast jag odlar ju getskägg men jag röstade ändå på hyvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hyvel... Och ja jag vet att jag bara är 13 år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Man sparar ju till pipskägg (Som man förstås ska färga grönt eller rosa bwehehehe! Fett grovt!.... (not)) Dock så pyser väl muschen iväg med maskin. *EDIT* (Vote: Jag odlar skägg.) Redigerad 7 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rakapparat julklapp 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Odlar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag hyvlar that motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Philips 8890 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Börjar få lite småfjynn här och där. Men det är inte tillräckligt för att jag ska raka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Rakapparat pga att jag är lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hyvel för the hårväxt in the face. (Kanske på andra ställen också, vem vet ) (Om trimmer räknas så kör jag det över håret on the huvud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hyvel för the hårväxt in the face. (Kanske på andra ställen också, vem vet ) (Om trimmer räknas så kör jag det över håret on the huvud) And school för the childs som not can speak så good ingles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 And school för the childs som not can speak så good ingles. Yes that is the skola that jag går on. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Brukar inte raka mig så ofta, men om det händer så är det väl med trädgårdstrimmern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts