walen Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 jag är lite dryg av mig och har börjat spela diablo hellfire och undrar var man hittar skelett bossen hur får man uppdraget. har letat igenom level 1-7 han ska vara på nån av dessa levlar men varrrrrrrrrrr??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Har varvat Diablo hellfire 2st gånger. Tror att han var på Level 3 han är under Butcher IaF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 oki tack men varför får inte alla uppdrag har en liten guide och där står det att om man tex ska klara uppdraget magic rock då ska man gå ner till level5 och sen upp till byn och få uppdraget av GRiswold men får jag det e nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ....? vet inte varför. Men vilket uppdrag ligger du på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 har inte fått nått nytt än men jag har klarat Butcher, Poisoned water supply,Garbad the weak,Valor armor, Chamber of bone, Halls of the blind, Anvil of fury, på vanliga diablo uppdrag ja får inga nya. på Hellfire har jag klarat Defiler Catherdral map, Cow Quest, Celia Theodore.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Ok.. är du nere i Hell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 har inte varit där än jag splar lite nere i demon crypt eller vad det heter där vid kyrko gården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts