Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Eftersom dina s.k. fakta kommer ifrån personer med rasistiska åsikter borde man väl inte kunna lita på dom eller? Det roliga är att du har fel, kommer från fristående forskning. Har du kollat igenom källorna, mina källor har källor. Redigerad 20 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det roliga är att du har fel, kommer från fristående forskning. Har du kollat igenom källorna, mina källor har källor. Vad är det du vill debattera egentligen? Och var är den där faktan du pratar om? Du klipper och klistrar bara lite trams från folkmord.nu och förolämpar folk åt höger och vänster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Carolus, kan inte du berätta för oss hur det är att leva ditt helsvenska liv i din helsvenska familj. Du kan även berätta varför har du dom åsikter du har. För du har väll egna åsikter eller är det dina forskare som har prakat på dig allt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Carolus, kan inte du berätta för oss hur det är att leva ditt helsvenska liv i din helsvenska familj. Du kan även berätta varför har du dom åsikter du har. För du har väll egna åsikter eller är det dina forskare som har prakat på dig allt? Koffein: Nej, folkmord.nu finns inte äns kvar. Jo om du är intresserad så kan jag göra det, säg till engång till så ska jag skriva lite om hur mina åsikter formades. Och kanske lite pinsamheter från mitt förflutna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag lyssnar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag lyssnar. Läser* Om du inte har nåt program som läser upp för dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Läser* Om du inte har nåt program som läser upp för dig... Nej lyssnar. Jag är så trög så att min mamma måste läsa upp allt som står på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Koffein: Nej, folkmord.nu finns inte äns kvar. Lustigt då innehållet i dina senaste inlägg är identisk med en text som låg på folkmord.nu Jo om du är intresserad så kan jag göra det, säg till engång till så ska jag skriva lite om hur mina åsikter formades. Och kanske lite pinsamheter från mitt förflutna. Personligen är jag inte speciellt intresserad av din bakgrund, jag är mest nyfiken på vad dina åsikter är egentligen. Dina senaste inlägg har bara varit fragment som du klippt-och-klistrat från några ljusskygga sidor. När du dessutom verkar ha ändrat åsikter om ganska mycket de senaste månaderna, som bl.a. ditt tvära kliv från nationalist till fullblodsrasist, så är jag inte alls säker på vad dina åsikter är överhuvudtaget. Därför är det lite svårt att diskutera dina "FAKTA". En snabb sammafattning skulle uppskattas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nej lyssnar. Jag är så trög så att min mamma måste läsa upp allt som står på forumet. Jag förstår... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 1 Jag har haft en absolut fri och prima uppväxt. 2 Jag var inte så att säga.. Rasist när jag vart medlem på detta forum. 3 Jag har säkert mina brister i stavning och grammatik och det står jag för. 4 Ni kommer med era åsikter inte fakta. Sluta med det för det finns ingen saning i åsikter bara tro. 5 Enligt en gammal skolbok jag har liggandes hemma så är en nation när ett folk känner samhörighet genom, Religon (ofta, i sverige finns det mer muslimer än kristna, bör inte finnas minoritets troende.) Etniskt (hahahha yeah right.) Samma språk och kultur, (jag ser fler moskeer än kyrkor här där jag bor och jag hör mer persiska än svenska) 6Snälla ni har inget att komma med, ni behöver inte lita på uppgivna källor. Det är bara att kolla upp, köp böcker om ämnet på adlibris tex. Men så länge inte ni har något bättre att komma med och förfärras över min "hemska" uppväxt kan ni väll enbart hålla käften? 7 Snorungar som inte ens har nått puberteten och ska vara tuffa och imponera på respekterade medlemmar genom att säga emot, låt bli. Du e ju fan rasist. Om alla tänker som dig kommer det bli krig över världen. "Bara kristna ska få leva i sverige" Du är ju dum i huvudet. Det är ju sånt här välrden ska bekämpa! Hat mot folkgrupper. Så alla typer av människor kan leva bredvid varandra. Men så länge det finns folk som dig kommer det aldrig lyckas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag vill höra din snyft historia snart Carlous. Jag vill veta varför du har främlingsfientliga åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Du e ju fan rasist. Om alla tänker som dig kommer det bli krig över världen. "Bara kristna ska få leva i sverige" Du är ju dum i huvudet. Det är ju sånt här välrden ska bekämpa! Hat mot folkgrupper. Så alla typer av människor kan leva bredvid varandra. Men så länge det finns folk som dig kommer det aldrig lyckas Jepp jag är rasist. Hahaha. Koffein, skit ner dig. Granska källorna då, kom med svar på tal då. Namn: 4 Förnamn, 2 tilltalsnamn. 3 efternamn. Jag växte upp i en normal familj, No big deal.. ingen av mina föräldrar är speciellt politiska av sig, fast det är det vi pratar om oftast vid middagsbordet. Alla delar ungefär samma åsikter. Mina päron hade inte sådana åsikter förut, har kommit med åren. Som person är jag ganska tyst , säger aldrig första ordet. Men jag säger alltid det sista. Har offantligt många vänner av olika raser och samhälls klasser. Klär mig vårdat är ingen galen skinhead. "Roar" mig med skolan, fester osv. Läser extremt mycket. Oftast faktaböcker, om politik och hat. Mina åsikter kommer från den dagen dom börja bygga en moske här där jag bor. Sen först var man en sådan där när man sa något som kanske uppfattades stötande, "e du rasse?" "nej jag tycker bara dom elaka ska ut" det tramset, vilket inte funkar i längden. Jag har inget emot någon ras eller läggning. Om det ska ske invandring så ska det inte integreras utan segreras. Är för ett europeiskt samarbete men inte en europeisk stat. Jag är USA vänlig. Monarkist är jag också. Konungen ska var den där personen som ser det som sker, och hjälper politikerna att förstå vad som händer så dom inte sitter med sina ungar i privat skolor och vägrar förstå hur det är i ett normalt liv. Jag vill att det mesta ska vara fritt men staten ska ha en liten veto rätt i allt. 2050 är svensken i minoritet i sitt eget land, om detta fortsätter, det är den dagen sverige inte existerar, inte speciellt långt kvar va? Mina "rasistiska" åsikter, 1 dag om inte detta slutar kommer du kunna fråga en person är du japan? Nej min mamma var polsk och min far var arab, medans jag är från pakistan för jag föddes där, mina barn är också pakistanier och mina barn barn är afrikaner. Finns mer att berätta. Du bad om den. Nu vill jag höra din historia, varför vill du inte leva i ett samhälle med svensken först och främst, i ett samhälle av svenskar?? Redigerad 20 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 :'( rörande..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 :'( rörande..... Tycker jag inte. Be mamma om nappen istället snorunge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tycker jag inte. Be mamma om nappen istället snorunge. Men jag tyckte det var rörande ju :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Så varför är du här? du vill bevara Svenska kulturen men är själv invandrare? Vad har du gjort för att förtjäna att stanna som inte andra har gjort? Ödit: Skrev fel, Vad har du gjort för att förtjäna att bli svensk medborgare? Redigerad 20 februari, 2005 av Xeo001 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Varför jag inte bryr mig om Svensken inte skulle vara minoritet i det här landet: Jag har levt ett relativt fredfullt liv i Sverige i fjorton år. Jag har aldrig låtit någon annan skaffa åsikter åt mig utan har alltid gjort vad jag har tyckt varit rätt. Jag tror inte att fakta och statistik har något viktigt i livet att göra. Vad är då viktigt i livet? Det som är viktigt i livet är att kunna visa respekt och kärlek till andra människor oavsätt nationalitet eller kön. Det är viktigt att kunna följa lagen och att inte skada andra mäniskor hur man än känner gemtimot dom. Alla lever sitt eget liv eller hur? För mig är inte Sverige som nation det som är allra viktigast att värna om här på jorden. Det vi ska värna mest om är oss själva, mänskligheten och våran inställning till andra. Om mänskligheten ska kuna utvecklas så är det viktigt att vi visar respekt gemtemot varandre. kortfattat: Visa respekt så blir världen mycket trevligare. EDIT: Jag reportar dig Carlous för din attityd. Redigerad 20 februari, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Varför jag inte bryr mig om Svensken inte skulle vara minoritet i det här landet: Jag har levt ett relativt fredfullt liv i Sverige i fjorton år. Jag har aldrig låtit någon annan skaffa åsikter åt mig utan har alltid gjort vad jag har tyckt varit rätt. Jag tror inte att fakta och statistik har något viktigt i livet att göra. Vad är då viktigt i livet? Det som är viktigt i livet är att kunna visa respekt och kärlek till andra människor oavsätt nationalitet eller kön. Det är viktigt att kunna följa lagen och att inte skada andra mäniskor hur man än känner gemtimot dom. Alla lever sitt eget liv eller hur? För mig är inte Sverige som nation det som är allra viktigast att värna om här på jorden. Det vi ska värna mest om är oss själva, mänskligheten och våran inställning till andra. Om mänskligheten ska kuna utvecklas så är det viktigt att vi visar respekt gemtemot varandre. kortfattat: Visa respekt så blir världen mycket trevligare. EDIT: Jag reportar dig Carlous för din attityd. Fint skrivet.. Håller med om det mesta dock inte allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Öhm , jag vill inte veta något om ditt liv, plus att du inte har bemött något i ditt inlägg bara babblat om dig själv och massa afrikaner. Du har ju inte kommit med något smart i ditt lilla försvarstal, du har inte kommit med någon FAKTA. "Jag har svårt att tro" bevisar inte mycket. Om du nu är så mycket smartare än mig bör du åtminstånde kunna besvara mina "lönger". Eller? Hahhahahahhahaa, skaffa ett liv. Orka tjafsa emot en sån trångsynt människa som dig, det tar verkligen på krafterna. Som jag sa i mitt tidigare inlägg, så förlitar jag mig inte på forskare och deras så kallade statistik och det känns väldigt onödigt från min sida att ens behöva motargumentera sånt nonsens. Nej lilla du, min fakta är av en helt annan typ av ideologi, en sådan som du aldrig skulle kunna förstå, Du förlitar dig på andras ord,har du nånsin haft en enda unik tanke i din lilla skalle? Du är alldeles för tröttsam, du är en banal klyscha av en man som har fått för sig att han är nån slags frihetskämpe som ska leda sitt folk till gröna fält och skogar. Jag tyckte själv att jag bemötte "ditt" skitsnack ganska väl, men din stolthet kan väl aldrig tillåta att en neger skulle få det sista ordet. Du får ta och bestämma dig vart du står, du verkar vara en ganska obeslutsam grabb som inte riktigt har båda fötterna på jorden , och du kan inte fortsätta att kopiera och klistra in en massa dynga och sedan få för dig att allt ska falla på plats. Stick . Redigerad 20 februari, 2005 av GUD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Koffein, skit ner dig. Granska källorna då, kom med svar på tal då. Svar på tal på vad? Jag klickade på en utav länkarna du hade klistrat in och hamnade i en intervju med David Duke. Om du är en Duke-anhängare så finns det inte mycket mer jag kan säga eftersom du då är uppenbarligen ganska avskärmad från verkligheten. Har offantligt många vänner av olika raser och samhälls klasser. Om det ska ske invandring så ska det inte integreras utan segreras. 1 dag om inte detta slutar kommer du kunna fråga en person är du japan? Nej min mamma var polsk och min far var arab, medans jag är från pakistan för jag föddes där, mina barn är också pakistanier och mina barn barn är afrikaner. Dessa citat tycker jag är lite lustiga, speciellt när du själv kallar dig rysk invandrare. Varför försöker du integrera dig med riktiga svenskar? Varför har ni flyttat hit överhuvudtaget och varför försöker du späda ut våra svenska gener, kultur och traditioner med dina utländska? Du verkar ha helt övergett ditt ryska arv, är du en rasförrädare? Konungen ska var den där personen som ser det som sker, och hjälper politikerna att förstå vad som händer så dom inte sitter med sina ungar i privat skolor och vägrar förstå hur det är i ett normalt liv. Skojar du? Tror du verkligen att kungen har bättre kontakt med "mannen-på-gatan" än våra politiker? 2050 är svensken i minoritet i sitt eget land, om detta fortsätter, det är den dagen sverige inte existerar, inte speciellt långt kvar va? Hur då menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts