Jump to content

Rasism

P-C
 Share

Recommended Posts

Stick din horunge innan du får så mycket s*ö så du inte kan gå.

Jag har inte pratat om eran familj, eller? Varför är min så jävla intressant?

Du måste ju ha fått dina åsikter från NÅNSTANS

det är föräldrarna som uppfostrar oss till vad vi ska tycka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ju ha fått dina åsikter från NÅNSTANS

det är föräldrarna som uppfostrar oss till vad vi ska tycka ;)

Era hjärntvättade ******. Nej så är det inte för en människa med EGNA åsikter. Jag går inte och säger att jag är sosse eller moderat bara för mina föräldrar är det, man måste veta vad det innebär också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era hjärntvättade ******. Nej så är det inte för en människa med EGNA åsikter. Jag går inte och säger att jag är sosse eller moderat bara för mina föräldrar är det, man måste veta vad det innebär också.

Om dina föräldrar hade skitit i din uppfostran så hade du haft en annan åsikt. Om te x mina föräldrar skulle uppfostrat dig så skulle du inte ha samma mening som jag men en ANNORLUNDA mening ;)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dina föräldrar hade skitit i din uppfostran så hade du haft en annan åsikt. Om te x mina föräldrar skulle uppfostrat dig så skulle du inte ha samma mening som jag men en ANNORLUNDA mening  ;)

Soory, funny.

DU ÄR VERKLIGEN STÖRD! Hur mycket av ditt liv har du levt själv? Man bildar sin egen uppfattning när man upplever något, när man ser hur det ser ut osv. Du är verkligen en riktig CENSUR!

Vi tar det här via msn eftersom du inte lyssna eller vad säger du? Du attackerade mig och min familj i en debatt åter igen.

Definera påhopp? Du står och säger att min familj är , störd och du säger att jag fått en dålig uppfostran. Du känner inte ens mig.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ni tror om man föds i ett land så tillhör man de landet. Man får bli medborgare i landet. Om jag blir född i thailand så är jag ändå 100% svensk. Var man ploppar ut betyder inte att det är ens hem. Där ens föräldrar bor är ens hem.

Carloux du sa att en afrikan aldrig kan bli svensk. Då är du eller jag inte helller svenskar för människar härstammar från afrika där dom första kom . Sen har dom blivit vitare när dom kom hit. Ja det har tagit 1000tals år för oss att bli vita. Men du sa att han aldrig kan bli svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soory, funny.

DU ÄR VERKLIGEN STÖRD! Hur mycket av ditt liv har du levt själv? Man bildar sin egen uppfattning när man upplever något, när man ser hur det ser ut osv. Du är verkligen en riktig CENSUR!

Vi tar det här via msn eftersom du inte lyssna eller vad säger du? Du attackerade mig och min familj i en debatt åter igen.

Definera påhopp? Du står och säger att min familj är , störd och du säger att jag fått en dålig uppfostran. Du känner inte ens mig.

Quota mig där jag sa att din familj är störd ;)

Ja du bildar egna åsikter men ens föräldrar bildar grunden. jag kan slå vad om 50 000 spänn att jag skulle röka just nu om inte mina föräldrar har sagt att det är dåligt. Samma sak med rasism. Föräldrarna la grunden till dina och mina åsikter om hur "raserna" skulle respekteras. Asså snälla, jag försöker inte göra dig ledsen men jag ville bara säga att föräldrar influenserar dina åsikter.

Och du har rätt. jag känner dig inte och jag behöver inte ta det här över msn. Vi kan lika gärna avsluta det här här och nu.

;)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ni tror om man föds i ett land så tillhör man de landet. Man får bli medborgare i landet. Om jag blir född i thailand så är jag ändå 100% svensk. Var man ploppar ut betyder inte att det är ens hem. Där ens föräldrar bor är ens hem.

Carloux du sa att en afrikan aldrig kan bli svensk. Då är du eller jag inte helller svenskar för människar härstammar från afrika där dom första kom . Sen har dom blivit vitare när dom kom hit.  Ja det har tagit 1000tals år för oss att bli vita. Men du sa att han aldrig kan bli svensk.

Nope, jag är kauksier, och som sagt, människans evolution är knappast avslutad, jag nämner åter igen: Senast 2004 hittade dom en helt ny människa. Och lucy är inte speciellt gammal.

Det kommer ta 1000000 för oss att bli vita och återuppnå samma standard åter igen.

Quota mig där jag sa att din familj är störd 

Ja du bildar egna åsikter men ens föräldrar bildar grunden. jag kan slå vad om 50 000 spänn att jag skulle röka just nu om inte mina föräldrar har sagt att det är dåligt. Samma sak med rasism. Föräldrarna la grunden till dina och mina åsikter om hur "raserna" skulle respekteras. Asså snälla, jag försöker inte göra dig ledsen men jag ville bara säga att föräldrar influenserar dina åsikter.

Och du har rätt. jag känner dig inte och jag behöver ta det här över msn. Vi kan lika gärna avsluta det här här och nu.

Glöm, mina föräldar har aldrig lärt mig något om raser. Visst jag röker också och jag misstänker att det är mina föräldrars fel men det var bara för det är muchomacho grej. Plus att det inte var speciellt svårt att få tag i cigaretterna när jag var ung. Jag skiter i vilket du lyckades göra mig galen och du ska få smaka på galenskapen också.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att få tag på dig blir minsta problemet. Det har jag utrustning för. Jag hatade inte dig innan du sa börja prata om min familj.

Okej .. asså jag säger ärligt förlåt, jag menade inte att säga att det var nå fel på dina föräldrar..

;) faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver ju inte tänka som sina föräldrar direkt. T.e.x. om dina föräldrar är djurgårdare aka de hemlösa, så behöver inte du vara det. Om dina föräldrar är sossar, behöver inte du vara det. Om dina föräldrar gillar country, betyder det inte att du gillar det. Man kan även ha olika uppfattningar om vad som är rätt och vad som är fel.

Ni fattar principen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...