Jump to content

Rasism

P-C
 Share

Recommended Posts

Nej?Mina föräldrar är på semester i sverige, så om min morsa säger vi, är gravid. Så om jag föds i sverige, 3 minuter efter födseln åker jag hem till mitt land. Är jag svensk då?

Ja du är svensk då?

varför tror du mexikanarna rymmer över gränsen till Amerika för att föda sina barn där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle stannat och dött. Det är vad du skulle dött. Tänk dig att landet inte gjort nåt för dig, och istället för att dö för landet fick du chansen att fly. Jag tvivlar starkt på att du skulle stannat och dött.

Tvivla gör sossar.

Självklart att om sverige skulle vara hotat genom krig eller något annat hemskt skulle jag stanna. Man kan inte överge sin familj,grannar,släkt, och vänner. Definitivt inte om det skulle bli krig.

Frenzy du är patetisk. Speciellt genom att dra den pararellen. Mexikanerna spridder sin kultur, segrerar sig. Desseutom måste man få medborgarskap också.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, din ras är din identitet. Tror inte det är många som vill vara svenskar heller, om jag pratar med någon av mina svarting polare om detta säger dom bara : "hahhaa skyll er själva, detta skulle aldrig hända i mitt hemland."
Precis Carolus, du pratar bara smörja.

Om en invandre i Sverige vill bli svensk är ju upp till han själv om han vill det, dvs anpassa sig till Sveriges samhälle och kultur.

Det är dessa åsikter som är mina åsikter, alla människor kan inte tycka likadant. Vilket många på detta forum verkar vilja.

Nej, men vi andra tycker inte om Fascister därför kan det se ut som om du är helt oliktänkande oss.

Förresten, Facsimen står för en ledarkult, tycker du det?

Mexikanerna spridder sin kultur
Sprider inte svenska invandrare sin kultur här i svergie?

Definitivt inte om det skulle bli krig.

Jag tror inte du vill uppleva något så hemskt som ett krig, det kommer du säkerligen heller inte att få göra. Du får väl i så fall ta med dig hela ditt gods och hela släkten och fly till ett annat land till det lugnade ner sig.

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis Carolus, du pratar bara smörja.

Om en invandre i Sverige vill bli svensk är ju upp till han själv om han vill det, dvs anpassa sig till Sveriges samhälle och kultur.

Nej, men vi andra tycker inte om Fascister därför kan det se ut som om du är helt oliktänkande oss.

Förresten, Facsmen står för en ledarkult, tycker du det?

Hahha, ja tar det som en komplimang från en som inte vet. Men rasmässigt kan han endå inte bli svensk, en neger är en neger, alla vet att han härstammar från afrika, end of story. Förpestande kräk har här inget att hämta.

Jaså, vet du vad fascism innebär överhuvudtaget? Och snart kommer du vara oärlig mot dig själv och ta reda på det.

Nej, det är bara den italienska fascismen.

Plus att jag bara sympatiserar med dom i vissa frågor, Fransisco Franco's fascism var inte helt fel.

Ett land, ett folk, en kultur.

Sverige- ett land i världen inte hela världen i ett land.

Ungen som föds får väl automatiskt Medborgarskap och därför måste föräldern också få det ? eller?

Nope. Enbart uppehållstillstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förpestande kräk har här inget att hämta.
Och du har ingenting att komma med, lämna det här forumet ifred.

Jag vet vad den fascism som varade under andra världskrigets tid i Italien var för något, men den facsismen du pratar om vet jag inget om, är det "nyfacsism"?

Sverige- ett land i världen inte hela världen i ett land.

Jag ser inget fel i globaliseringen, bara det hålls inom vissa gränser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej?Mina föräldrar är på semester i sverige, så om min morsa säger vi, är gravid. Så om jag föds i sverige, 3 minuter efter födseln åker jag hem till mitt land. Är jag svensk då?

Jag tror inte så många blir födda på ett flygplan men du verkar tydligen ha blivit det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du har ingenting att komma med, lämna det här forumet ifred.

Jag vet vad den fascism som varade under andra världskrigets tid i Italien var för något, men den facsismen du pratar om vet jag inget om, är det "nyfacsism"?

Jag ser inget fel i globaliseringen, bara det hålls inom vissa gränser.

Mer en dig. Lämna mig i fred med din patetiska smörja.

Exakt, du har inget att komma med. Nej gammal hederlig fascism. Fascism har funnit i följande länder , argentina, italien, baltikum (estland, lettland, litauen), Spanien. Kan göra fler exempel.

Inom vissa gränser? Förklara dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fel. jätte-fel. jätte-jätte-fel. jätte-jätte-jätte-fel!

Du är svensk om du föds i Sverige.

punkt slut.

Hmmm???

Om båda mina föräldrar är 100% svenskar, och så åker dom utomlands, tex till spanien. Och då föds jag där och så åker vi hem nån vecka senare, är jag spanjor då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvivla gör sossar.

Självklart att om sverige skulle vara hotat genom krig eller något annat hemskt skulle jag stanna. Man kan inte överge sin familj,grannar,släkt, och vänner. Definitivt inte om det skulle bli krig.

Frenzy du är patetisk. Speciellt genom att dra den pararellen. Mexikanerna spridder sin kultur, segrerar sig. Desseutom måste man få medborgarskap också.

Kallar du mig sosse? Du kanske är det. För övrigt skulle din familj flytt landet fortare än Ricky Lake käkar paj, visst de skulle säkert ta dig med sig... Men ja, du skulle flytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm???

Om båda mina föräldrar är 100% svenskar, och så åker dom utomlands, tex till spanien. Och då föds jag där och så åker vi hem nån vecka senare, är jag spanjor då?

Hm.. vissa lite dumm...äh... oskarpsynta fattar att jag menar när man BOR i sverige.

Om mina föräldrar vore.. tyska och dom BOR i sverige och föder mig är jag tekniskt sätt svensk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det verkar Carolus pappor...äh.. pappA och mamma gjort .. det är väl därför han är som han är  ;)

Stick din horunge innan du får så mycket s*ö så du inte kan gå. Detta gäller alla som yttrar sig om min familj igen.

Jag har inte pratat om eran familj, eller? Varför är min så jävla intressant? Dom har inget med denna debatt att göra.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...