Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Den agressiva och smått hatiska tonen i dina inlägg får en att må lite illa. Du är ju sjuk i huvudet. ( Carlus rex ...) Att du kallar folk av annan "ras" för undermänniskor är ännu mer skrämmande. "Eran misslyckade värdsdel där det lyckade kommer från det vita och ej svarta" Om du syftar på fallet Afrika vill jag bara beklaga din okunnighet. Visst är det de vita i Afrika som blir rika, plus det fåtal diktatorer som bygger palats på pengar som de har tagit från sin befolkning. Om du tycker det är rättvist får stå för dig. Om du tycker det är lyckat får också stå för dig. Jag är dock på det klara med att det beteendet inte betyder att man är så lyckad som person. PS. Du, GUD, tror jag just nu inspirerar många personer på det här forumet. Ditt sätt att skriva skulle få min svenskalärare att börja gråta. Det allra roligaste är dessutom att se skillnaden mellan ditt sätt att uttrycka dig och "Carlus rex blablablas" sätt. Jaså. Gå till en skol kuratorn om du behöver hjälp att förtränga fakta. Sista raden i det meddelande var totalt orelevant. Fast i det stora hela så var ju allt det. Om europa hade varit fattig världsdel och afrika rikt. Och inga jobb hade varit här . Och du hade åkt till afrika för att få ett bättre liv. Men dom släpper inte in dig för att dom gillar inte våran hudfärg. Vad hade du tyckt om det? Jag hade stannat för min nations välfärd, inte flytt som en råtta. Redigerad 24 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Det är lugnt, på riktigt mådde jag inte illa. Däremot skulle jag aldrig vilja möta dig du är en vidrig människa. På alla sätt. Sedan är det bara fakta att att du inte kan uttrycka dig. Iaf inte så bra som GUD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Oj, det hände något fel. :"> Redigerad 24 februari, 2005 av danil89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min åsikt om asylsökande invandrare är att de ska integreras i samhället (främlingsfientig kan man ju inte vara) men de som inte anpassar sig till det svenska samhället ska skickas bort från sverige. Carro: Du bor visst i en stad med 100% svenskar, alla med svenskt medborgarskap är svenskar, oavsett födelsenation. Man kan räkna bort hotellgäster och eventuella olagliga invandrare då. Din fakta kommer bara från ditt egendomliga parti, tänk själv istället. (Bushenwald var inte ett sovjetiskt koncentrationsläger, det var tyskt och det låg mitt i Tyskland, så ägd du är.) Jag tror inte att någon ideologi kommer att komma någon vart de kommande 100 åren åtmindstonde, kapitalismen har och kommer att inneha kontrollen över all världens folk, dvs USA. Kan du säga en sak som får dig att vilja kämpa för sverige i nöd och lust? Om det skulle bli riktigt dåligt här i sverige då skulle jag sticka till ett bättre land. Du värderar ju människoraser på intelligens och utseende, det är ju skrämmande, FASCIST! Finns något som heter IQ också som jag dock inte tänker sänka genom rasblandning. Så du tycker att din egen ras är så bra, är du inte bara rädd för utlänningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Min åsikt om asylsökande invandrare är att de ska integreras i samhället (främlingsfientig kan man ju inte vara) men de som inte anpassar sig till det svenska samhället ska skickas bort från sverige. Carro: Du bor visst i en stad med 100% svenskar, alla med svenskt medborgarskap är svenskar, oavsett födelsenation. Man kan räkna bort hotellgäster och eventuella olagliga invandrare då. Din fakta kommer bara från ditt egendomliga parti, tänk själv istället. (Bushenwald var inte ett sovjetiskt koncentrationsläger, det var tyskt och det låg mitt i Tyskland, så ägd du är.) Jag tror inte att någon ideologi kommer att komma någon vart de kommande 100 åren åtmindstonde, kapitalismen har och kommer att inneha kontrollen över all världens folk, dvs USA. Kan du säga en sak som får dig att vilja kämpa för sverige i nöd och lust? Om det skulle bli riktigt dåligt här i sverige då skulle jag sticka till ett bättre land. Du värderar ju människoraser på intelligens och utseende, det är ju skrämmande, FASCIST! Så du tycker att din egen ras är så bra, är du inte bara rädd för utlänningar. Hahahha du roar mig i allra högsta grad! 1 En neger kan aldrig bli svensk. 2 Nope har inget parti. 3 Buchenwald, ja? Har jag sagt något annat. Du vet DDR? östtyskland låg i tyskland och var en autonom stat till sovjet. Så ägd du är! 4 Jepp jag är fascist. Känner många trevliga mongoloider och negroider, så dömer gör jag ej. 5 Exakt! Du tog orden ur min mun där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Du är ju sjuk i huvudet. ( Carlus rex ...) OT: När jag säger att Carolus ska sluta upp med personangreppen menar jag faktiskt inte bara honom! *Varning* Anledningen är att ni undermänniskor knullar djur och sedan får sjukdomar som ni inte kan hålla inom era gränser.Bespara oss dom rasistiska uttalandena. *Varning* Innan någon säger någonting: Ja, jag har blivit hårdare med personangreppen. Klaga via PM. Försök att sköta debatten utan otrevligheter i fortsättningen. (Jag kan naturligtvis ha missat något, rapportera det. Skriv det inte i den här tråden.) -------------------------- Finns något som heter IQ också som jag dock inte tänker sänka genom rasblandning. Ärligt, varför försöker du sprida såna horribla lögner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 OT: När jag säger att Carolus ska sluta upp med personangreppen menar jag faktiskt inte bara honom! *Varning* Bespara oss dom rasistiska uttalandena. *Varning* Innan någon säger någonting: Ja, jag har blivit hårdare med personangreppen. Klaga via PM. Försök att sköta debatten utan otrevligheter i fortsättningen. (Jag kan naturligtvis ha missat något, rapportera det. Skriv det inte i den här tråden.) -------------------------- Ärligt, varför försöker du sprida såna horribla lögner? Jag kräver varningens bortgång. Det var svar på tal: Hahahah det är roligt att du förväntar dig att jag ska gå på mer motståndskraftigt mot dig, jag har víktigare saker att göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) pojk med känslomässiga problem, för fan grabben om jag skulle gå på mer motståndskraftigt skulle jag säga något i slag med att anledningen till att du beter dig som du gör skulle kunna spåras tillbaks till den dagen då du vaknade upp av ett irriterande ljud som du förmodade kom ifrån kranen i köket, men nej nej, det var helt enkelt droppandet av ditt urin som slog i golvet, du märkte den dagen att du inte var som alla andra pojkar och att du var tvungen att göra något åt saken, du halkade i pölen på väg till köket, där du blev liggandes kvar i oerhörda smärtor i 2 timmar med bara lukten av dina egna kroppsvätskor som sällskap, under den här tiden gick väl nåt snett i din förvrängda hjärna och det blev väl inte bättre när din grand danois Bruno började förgripa sig sexuellt på dig, det skulle jag säga var en av de största skälen till ditt förakt gentemot andra raser. Ärligt, det är inte lögner. Nämn en lögn jag har hävt ur mig här? Jag har belägg för alla mina åsikter, basta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag kräver varningens bortgång. Det var svar på tal: "Undermänniskor" var svar på tal? (btw: GUD har fått en varning för det där inlägget) --------- Back on topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 jag har víktigare saker att göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) pojk Är det något fel på folk som är Överviktiga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är det något fel på folk som är Överviktiga? Tydligen. Dock så är jag ej överviktig så han hade fel som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag hade stannat för min nations välfärd, inte flytt som en råtta. Lätt för dig och säga nu här bara så där. Men jag tror inte du skulle bott kvar i ett land med massa sjukdomar och krig + fattigdom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Lätt för dig och säga nu här bara så där. Men jag tror inte du skulle bott kvar i ett land med massa sjukdomar och krig + fattigdom Det är du, fegis. Jag skulle stannat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Hahahah det är roligt att du förväntar dig att jag ska gå på mer motståndskraftigt mot dig, jag har víktigare saker att göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) Spelar det någon roll om han skulle vara överviktig eller ? Redigerad 24 februari, 2005 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag säger så här: Skicka tillbaka de där invandrarna som sitter i våra anstalter. Om de inte kan uppföra sig så är det bara till att skicka hem dem igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag säger så här: Skicka tillbaka de där invandrarna som sitter i våra anstalter. Om de inte kan uppföra sig så är det bara till att skicka hem dem igen Håller med dig. Har invandrare som kommer hit bara för att förstöra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Självklart finns det folk i nöd och dom ska inte nekas, men efter underskottetet kommer alltid överskottet, då är det bara att packa väskorna hem igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Carolus rex suencia:Ok, jag misstolkade det där med bushenwald, jag trodde att du bara menade under 2:a världskriget och då hade kommunisterna ju inte något inflytande alls i Tyskland. 1 En neger kan aldrig bli svensk.Jag håller inte med. (Iaktta att jag accepterar uttrycket neger) 2 Nope har inget parti. Vad menar du med det här? 5 Exakt! Du tog orden ur min mun där. Så du tycker att din ras är allmänt bättre än andra och du är rädd för utlänningar? Hur drogs du in i den Nationalistiska/Fascistiska ideologin, är dina föräldrar också såna eller? PS: Jag skrev förut att man har rätt (laglig rätt) att vara rasist i sverige, själv tycker jag att det är fel, du är ju till och med fascist, vilket jag tycker är ännu mera fel, jag vet inte om det är lagligt att vara fascist i sverige men om yttrandefrihetslagen gäller så är det ju lagligt. Men det anses lika dåligt att vara faascist som att vara nazist i Sverige så de grupperna har inget inflytande alls över samhället, inte de närmsta 100-tals åren också. Du kommer att få det svårt här i livet om du står kvar under den fascistiska fanan. Redigerad 25 februari, 2005 av danil89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 En "neger" kan visst vara svensk... kanske inte BLI svensk men om han föds i sverige ochj är "neger" så är han svensk punkt slut, dumtjack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Carolus rex suencia:Ok, jag misstolkade det där med bushenwald, jag trodde att du bara menade under 2:a världskriget och då hade kommunisterna ju inte något inflytande alls i Tyskland. Jag håller inte med. (Iaktta att jag accepterar uttrycket neger) Vad menar du med det här? Så du tycker att din ras är allmänt bättre än andra och du är rädd för utlänningar? Hur drogs du in i den Nationalistiska/Fascistiska ideologin, är dina föräldrar också såna eller? Jepp, No harm done. Jag håller inte med. (Iaktta att jag accepterar uttrycket neger)Jag iaktar, men en människa som varken rasmässigt, kulturellt, religöst är rotad här kan aldrig bli svensk. Speciellt inte om dom inte anstränger sig. Vad menar du med det här? Jag är inte medlem i något parti, och jag sympatiserar inte med något heller. Så du tycker att din ras är allmänt bättre än andra och du är rädd för utlänningar?Rasmässigt är jag inte bäst, och jag är fan inte rädd för dom ävens fast många är det. Dom ska inte komma inte och förvänta sig att få bestämma som om dom byggt detta land helt enkelt. Hur drogs du in i den Nationalistiska/Fascistiska ideologin, är dina föräldrar också såna eller? Nope. Visst dom har väll samma åsikter på ett ungefär, men dom har aldrig tvingat mig till något eller försökt manipulera mig till åsikter. Mina åsikter började när jag var ung och upplevde hiphop hysterin och fick enbart skit för att jag var svensk. Det är dessa åsikter som är mina åsikter, alla människor kan inte tycka likadant. Vilket många på detta forum verkar vilja. En "neger" kan visst vara svensk... kanske inte BLI svensk men om han föds i sverige ochj är "neger" så är han svensk punkt slut, dumtjack Nope, din ras är din identitet. Tror inte det är många som vill vara svenskar heller, om jag pratar med någon av mina svarting polare om detta säger dom bara : "hahhaa skyll er själva, detta skulle aldrig hända i mitt hemland." Redigerad 25 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Nope, din ras är din identitet. Tror inte det är många som vill vara svenskar heller, om jag pratar med någon av mina svarting polare om detta säger dom bara : "hahhaa skyll er själva, detta skulle aldrig hända i mitt hemland." Du har fel. jätte-fel. jätte-jätte-fel. jätte-jätte-jätte-fel! Du är svensk om du föds i Sverige. punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts