Jump to content

Rasism

P-C
 Share

Recommended Posts

Nej det är sant och det ber jag om ursäkt för, alla dom drabbade får dela av den goda bakelsen, "ursäkt".

Nu börjkar jag nästan att tycka om dig carolus...! :'(

Till skillnad från många andra på forumet(t.ex jag... :"> ) kan du säga förlåt...

Vi andra bör dra lärdom... eller nån sån skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inget emot David duke

nuff said.

Rysk invandrare, mkay? Nej jag är finsk och härstammar från finlandssvenskar

Jaha. Efter allt tjat om hur dina släktingar dog i sovjetiska fängelser eller hur det nu var, och att du var släkt med Romanovs så fick jag det intrycket. Jag hade fel och ber om ursäkt.

, vi har samma kultur och ras.

Nej, inte direkt. Det finns stora likheter mellan de nordiska kulturerna, men det finns även ganska många distinkta skillnader. Dessa skillnader är det som gör Sverige unikt i Skandinavien. För att ta ett exempel på problemet med den finska invandringen (finnar har varit och är fortfarande den största invandrargruppen i Sverige), bastubad var olagligt i Sverige under 1500- och 1600-talet men efter en massiv finsk invandring efter andra världkriget smög sig denna osvenska sed genom landet.

BEVARA SVERIGE SVENSKT (OCH BASTUFRITT)!

Du måste vara riktigt cp alltså.

Cerebral Pares är en skada i hjärnans rörelsecentrum och innebär inte alls någon nedsatt intelligens. Jag antar att ordet du sökte efter var förståndshandikappad eller debil. Misstaget att blanda ihop CP och förståndshandikapp är vanligt bland förståndshandikappade.

Svar:2050 är svensken i minoritet. Om det fortsätter som det gör nu? Svårt att förstå?

Jag förstår mycket väl vad du menar, det jag inte förstår är hur du kommer fram till den siffran. Du källkontrollerar ju allting så du kan kanske bjussa på en länk eller nåt?

Eftersom assimileringen i princip uteblivit kommer detta naturligtvis att få enorma konsekvenser inom alla samhällsområden.

Men? Var inte det precis det du ville?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte medlem i något parti. Den dagen vi hindras framföra våra åsikter är vapen enda utvägen. Man måste inte vara en inbiten parti gosse för att ha åsikter. Eller?

Visst har du rätt i att man kan ha åsikter även om man inte är med i något politikskt parti. Det är inte jag heller. Visst har du även rätten att ha dina åsikter, även fast dom både är out if time och out of mind.

"Den dagen vi hindras framföra våra åsikter är vapen enda utvägen"

Shit nu tar du det här till en helt ny level! Du försöker ju låta som feta frihetskämpen och det är ju motsatsen till vad du är!

Du tror att du värnar om ditt land men det är sånna som du som förstör Sverige!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den dagen vi hindras framföra våra åsikter är vapen enda utvägen

Jag är väldigt säker på att vi slipper plocka fram dom gosse lilla. I sverige har vi någonting som kallas riksdag och dom stiftar lagar. Det finns fyra grundlagar, två av dem är yttrandefrihetsordningen och tryckfrihetsförordningen. I dom står det om de Svenska folkets Yttrande- och tryckfriheter. Du har alltså rätt att tycka hur och vad du vill. Men om du vill gå från ord till handling hamnar du i fängelse p.g.a dom demokratiska värdena.

För mig är det helt okej att du är rasist. Precis som jag sa innan så är det viktigt med respekt. Jag har försökt visa respekt till dig så att vi kunde föra en vuxen debbatt, men du verkar hellre vilja kalla medlemmarna här på forumet för cp-ungar och annat nedlåtande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nuff said.

Jaha. Efter allt tjat om hur dina släktingar dog i sovjetiska fängelser eller hur det nu var, och att du var släkt med Romanovs så fick jag det intrycket. Jag hade fel och ber om ursäkt.

Nej, inte direkt. Det finns stora likheter mellan de nordiska kulturerna, men det finns även ganska många distinkta skillnader. Dessa skillnader är det som gör Sverige unikt i Skandinavien. För att ta ett exempel på problemet med den finska invandringen (finnar har varit och är fortfarande den största invandrargruppen i Sverige), bastubad var olagligt i Sverige under 1500- och 1600-talet men efter en massiv finsk invandring efter andra världkriget smög sig denna osvenska sed genom landet.

BEVARA SVERIGE SVENSKT (OCH BASTUFRITT)!

Cerebral Pares är en skada i hjärnans rörelsecentrum och innebär inte alls någon nedsatt intelligens. Jag antar att ordet du sökte efter var förståndshandikappad eller debil. Misstaget att blanda ihop CP och förståndshandikapp är vanligt bland förståndshandikappade.

Jag förstår mycket väl vad du menar, det jag inte förstår är hur du kommer fram till den siffran. Du källkontrollerar ju allting så du kan kanske bjussa på en länk eller nåt?

Men? Var inte det precis det du ville?

Japp.. Ni verkar aldrig tröttna på hur dom stackars judarna vart tvålar?

Vill ha en bättre förklaring. Det där sa inte mycket. På vilket sätt skiljer sig min finland svenska familj som inte kunde ett ord finska, från den svenska? Dom kommer från åbo och det är utanför tangolinjen. Ras mässigt, kulturellt, religöst finns det inte en endaste skillnad på Finlands svenskar och svenskar.

Jag utgick i från att du led av en cp skada.

Japp men även om du får en länk hävdar du att det är en lögn.

Jag är väldigt säker på att vi slipper plocka fram dom gosse lilla. I sverige har vi någonting som kallas riksdag och dom stiftar lagar. Det finns fyra grundlagar, två av dem är yttrandefrihetsordningen och tryckfrihetsförordningen. I dom står det om de Svenska folkets Yttrande- och tryckfriheter. Du har alltså rätt att tycka hur och vad du vill. Men om du vill gå från ord till handling hamnar du i fängelse p.g.a dom demokratiska värdena.

För mig är det helt okej att du är rasist. Precis som jag sa innan så är det viktigt med respekt. Jag har försökt visa respekt till dig så att vi kunde föra en vuxen debbatt, men du verkar hellre vilja kalla medlemmarna här på forumet för cp-ungar och annat nedlåtande.

Sverige är känd för sin yttrande frihet och det är jag stolt över. Men knappast tillräckliga. En svarting får mobba mig för mitt ursprung men jag får inte mobba han, knappast rättvisa. Att dom försökte förbjuda högerextrema partier i kommunfullmäktiga då? Sd får inte affischera på bussar, eller andra annons platser. Listan kan göra för lång. I belgien förbjöd dom Vlaams blook. Belgiens största parti med 1,6 miljoner medlemmar. Det skedde i en demokrati, i ett eu land. Och nu har efterföljaren fått parti kassan frusen osv.

Den dagen det sistnämda händer i sverige brinner riksdags huset.

Du har ju inte bidragit med ett piss så var enbart tyst så kanske det blir någon debatt.

Visst har du rätt i att man kan ha åsikter även om man inte är med i något politikskt parti. Det är inte jag heller. Visst har du även rätten att ha dina åsikter, även fast dom både är out if time och out of mind.

"Den dagen vi hindras framföra våra åsikter är vapen enda utvägen"

Shit nu tar du det här till en helt ny level! Du försöker ju låta som feta frihetskämpen och det är ju motsatsen till vad du är!

Du tror att du värnar om ditt land men det är sånna som du som förstör Sverige!

Alla på detta forum behandlar oliktänkande som skit, och ni ska kalla er demokrater. Ha!

Jag har inte gjort mycket för att förändra sverige så jag är inte någon frihetskämpe. Berätta Doktorn, vad är motsatsen till frihetskämpe?

På vilket sett har jag förstört sverige? Genom att uttrycka mina åsikter precis som en normal människa? Är det någon här på forumet som förtjänar cp stämpel så är det du.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige är känd för sin yttrande frihet och det är jag stolt över. Men knappast tillräckliga. En svarting får mobba mig för mitt ursprung men jag får inte mobba han, knappast rättvisa. Att dom försökte förbjuda högerextrema partier i kommunfullmäktiga då? Sd får inte affischera på bussar, eller andra annons platser. Listan kan göra för lång. I belgien förbjöd dom Vlaams blook. Belgiens största parti med 1,6 miljoner medlemmar. Det skedde i en demokrati, i ett eu land. Och nu har efterföljaren fått parti kassan frusen osv.

Du har ju inte bidragit med ett piss så var enbart tyst så kanske det blir någon debatt.

Bara för det är yttrande frihet betyder inte det att man får göra vad som helst. En "svarting får mobba mig men jag får inte mobba han" slå ner den jäveln! Eller är du för svag? Jag vill veta in ålder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?

Läste du vad jag skrev? Vad menar du egentligen?

Suck. Om du nu inte törs backa upp dina fånerier med källor, varför blir du då upprörd då ingen bemöter dina "FAKTA" med "FAKTA"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en princip, hets lagen gäller inte för etniska svenskar. Uppkäftig bakom datorn? Hmm. Hahahahha, bråk kan jag lätt ordna om det är så du vill ha det?

Brottsbalken 16 kap 8 §:

Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids, hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung eller trosbekännelser, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år, eller om brottet är ringa, till böter.

Vart står det att etniska svenskar exluderas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?

Läste du vad jag skrev? Vad menar du egentligen?

Suck. Om du nu inte törs backa upp dina fånerier med källor, varför blir du då upprörd då ingen bemöter dina "FAKTA" med "FAKTA"?

Japp. Vi har inga gulag överlevare, skulle min släkt vara judisk och dött i Auswitch tex skulle det vara så rörande.

Jepp. Vi har samma ras, kultur, religon. Vi är brödra folk. Vi hjälper dom i vått och torrt dom hjälper oss.

För den faktan jag har ligger snäppet över expo.

Vart står det att etniska svenskar exluderas?
Man döms aldrig för det för att svenskar inte räknas som en etnisk minoritet, eller vad nu är för dumheter.

Exakt. Känner dock en sosse som har tagit upp detta i ordförande möte men ingen har brytt sig.'

Du fortsätter ju ändå med dina spydigheter.

Jag backar inte för något jag uppfattar som hot.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill ha en bättre förklaring. Det där sa inte mycket. På vilket sätt skiljer sig min finland svenska familj som inte kunde ett ord finska, från den svenska? Dom kommer från åbo och det är utanför tangolinjen. Ras mässigt, kulturellt, religöst finns det inte en endaste skillnad på Finlands svenskar och svenskar.

Alla på detta forum behandlar oliktänkande som skit, och ni ska kalla er demokrater. Ha!

Jag har inte gjort mycket för att förändra sverige så jag är inte någon frihetskämpe. Berätta Doktorn, vad är motsatsen till frihetskämpe?

På vilket sett har jag förstört sverige? Genom att uttrycka mina åsikter precis som en normal människa? Är det någon här på forumet som förtjänar cp stämpel så är det du.

Nix, jag är inte doktor

Känns lite gulligt också att jag förtjänar extra mycket cp stämpel. Känner mig lite mäktigare, lite übermänch, oops vänta dom gillar ju du...(?)

Redigerad av GrandTheftCarl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...