Frenzy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 GUD for president ! again Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur då menar du? Han menar att sverige kommer tas över av invandrare (om jag uppfattar rätt). Men jag tror inte politikerna är dumma. Sveriges ekonomi skulle rasa samman om alla skulle leva på socialbidrag. Och på dom senaste åren har socialdemokraterna tuffat till sin invandringspolitik riktigt ordentligt. Men vi får hoppas att nån på högern vinner nästa val. Och .... Är det bara invandrana som föder barn? Föder inte svenskarna barn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Och vad fan e felet med att älska Sverige ? Jag har inte sagt att det är något fel med att gilla Sverige. Jag menade att om man "älskar" sitt land så mycket så borde man väll lära sig språket? Redigerad 20 februari, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Fint jag ser att du har quotat mig. Då får jag väll lov att quota dig lite? Det här passar egentligen bättre i dagen lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Han menar att sverige kommer tas över av invandrare (om jag uppfattar rätt). Mer att det kommer bli fler invandrare än svenskar i Sverige 2050 om det fortsätter i samma takt som det gör nu. Jag stannar helst ute ur debatten, men Carolus har en poäng. GUD likaså, och eftersom jag tycker båda sidorna har rätt så ska jag vara tyst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Mer att det kommer bli fler invandrare än svenskar i Sverige 2050 om det fortsätter i samma takt som det gör nu. Hur kommer ni fram till den siffran? Jag har tittat på SCBs statistik och jag förstår inte riktigt hur scenariot är möjligt förrän om bra många sekel. Redigerad 20 februari, 2005 av Koffein Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Orka tjafsa emot en sån trångsynt människa som dig, det tar verkligen på krafterna. Som jag sa i mitt tidigare inlägg, så förlitar jag mig inte på forskare och deras så kallade statistik och det känns väldigt onödigt från min sida att ens behöva motargumentera sånt nonsens. Nej lilla du, min fakta är av en helt annan typ av ideologi, en sådan som du aldrig skulle kunna förstå, Du förlitar dig på andras ord,har du nånsin haft en enda unik tanke i din lilla skalle? Du är alldeles för tröttsam, du är en banal klyscha av en man som har fått för sig att han är nån slags frihetskämpe som ska leda sitt folk till gröna fält och skogar. Jag tyckte själv att jag bemötte "ditt" skitsnack ganska väl, men din stolthet kan väl aldrig tillåta att en neger skulle få det sista ordet. Du får ta och bestämma dig vart du står, du verkar vara en ganska obeslutsam grabb som inte riktigt har båda fötterna på jorden , och du kan inte fortsätta att kopiera och klistra in en massa dynga och sedan få för dig att allt ska falla på plats. Stick . Nej du tror dig veta allt om alla. Stolthet spelar ingen roll, du bemöte inget med ditt patetiska inlägg. Lev med det din nolla. Du kan inte bemöta det, och jo, jag har tänkt igenom detta i helvetes massa år, du vet inget om mig. Du är (säkert) en liten skitunge som spelar tuff bakom datorn. Varför jag inte bryr mig om Svensken inte skulle vara minoritet i det här landet: Jag har levt ett relativt fredfullt liv i Sverige i fjorton år. Jag har aldrig låtit någon annan skaffa åsikter åt mig utan har alltid gjort vad jag har tyckt varit rätt. Jag tror inte att fakta och statistik har något viktigt i livet att göra. Vad är då viktigt i livet? Det som är viktigt i livet är att kunna visa respekt och kärlek till andra människor oavsätt nationalitet eller kön. Det är viktigt att kunna följa lagen och att inte skada andra mäniskor hur man än känner gemtimot dom. Alla lever sitt eget liv eller hur? För mig är inte Sverige som nation det som är allra viktigast att värna om här på jorden. Det vi ska värna mest om är oss själva, mänskligheten och våran inställning till andra. Om mänskligheten ska kuna utvecklas så är det viktigt att vi visar respekt gemtemot varandre. kortfattat: Visa respekt så blir världen mycket trevligare. EDIT: Jag reportar dig Carlous för din attityd.Jag visar respekt stor respekt för dom som visar mig respekt, men inte ett gäng inbitna snorungar. Och respekt är något invandrare inte har, dom uttnyttjar sverige in i det minsta. Om invandringen skulle gått bra till skulle den inte kritiserats? Om invandrarna skulle skött det bra dvs. Han menar att sverige kommer tas över av invandrare (om jag uppfattar rätt). Men jag tror inte politikerna är dumma. Sveriges ekonomi skulle rasa samman om alla skulle leva på socialbidrag. Och på dom senaste åren har socialdemokraterna tuffat till sin invandringspolitik riktigt ordentligt. Men vi får hoppas att nån på högern vinner nästa val. Och .... Är det bara invandrana som föder barn? Föder inte svenskarna barn? Moderaterna och packet är värre. Dom kanske försökt fixa till sin egen oreda men det funkar inge vidare. Jo svenskar föder barn men invandrarna föder mer. Sveriges ekonomi har rasat, gissa varför vi inte kan försvara oss? Sjukvården, skatterna, fifflet. Revolutionen är bara en tidsfråga. Sedan 1984 har en halv miljon människor beviljats uppehållstillstånd i Sverige. Ett anmärkningsvärt faktum i ett land med omkring 9 miljoner invånare. Detta antal är mer än dubbelt så stort som de öppet arbetslösa. Alltså skulle det, i logikens namn, inte finnas någon massarbetslöshet heller. Cirka 1,6 miljoner människor (20% av befolkn.) i Sverige har i dag utländsk härkomst. QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) Koffein, skit ner dig. Granska källorna då, kom med svar på tal då. Svar på tal på vad? Jag klickade på en utav länkarna du hade klistrat in och hamnade i en intervju med David Duke. Om du är en Duke-anhängare så finns det inte mycket mer jag kan säga eftersom du då är uppenbarligen ganska avskärmad från verkligheten. QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) Har offantligt många vänner av olika raser och samhälls klasser. QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) Om det ska ske invandring så ska det inte integreras utan segreras. QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) 1 dag om inte detta slutar kommer du kunna fråga en person är du japan? Nej min mamma var polsk och min far var arab, medans jag är från pakistan för jag föddes där, mina barn är också pakistanier och mina barn barn är afrikaner. Dessa citat tycker jag är lite lustiga, speciellt när du själv kallar dig rysk invandrare. Varför försöker du integrera dig med riktiga svenskar? Varför har ni flyttat hit överhuvudtaget och varför försöker du späda ut våra svenska gener, kultur och traditioner med dina utländska? Du verkar ha helt övergett ditt ryska arv, är du en rasförrädare? QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) Konungen ska var den där personen som ser det som sker, och hjälper politikerna att förstå vad som händer så dom inte sitter med sina ungar i privat skolor och vägrar förstå hur det är i ett normalt liv. Skojar du? Tror du verkligen att kungen har bättre kontakt med "mannen-på-gatan" än våra politiker? QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Feb 20 2005, 18:40) 2050 är svensken i minoritet i sitt eget land, om detta fortsätter, det är den dagen sverige inte existerar, inte speciellt långt kvar va? Hur då menar du? Svar: Hmm, flummigt, har inget emot David duke men han faller mig inte i smaken. Och varför skulle en david duke anhängare vara dum i huvudet? Svar: Rysk invandrare, mkay? Nej jag är finsk och härstammar från finlandssvenskar, vi har samma kultur och ras. Du måste vara riktigt cp alltså. Svar: Tsunamin bevisade det mesta om konungen. Svar:2050 är svensken i minoritet. Om det fortsätter som det gör nu? Svårt att förstå? Vi kommer ha minst att säga till om helt enkelt. Om nuvarande invandringspolitik fortsätter och invandrarna har samma nativitet som hittills, kommer den del av befolkningen som kan definieras som etniskt svensk att år 2056 utgöra mindre än 50% av befolkningen. Eftersom assimileringen i princip uteblivit kommer detta naturligtvis att få enorma konsekvenser inom alla samhällsområden. Vi skall ha klart för oss att denna utveckling kommer att äga rum inom loppet av en mansålder. Konsekvenserna av detta faktum måste belysas och debatteras i demokratisk ordning. Redigerad 20 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Revolutionen är bara en tidsfråga. Hehe vi får la se! Jävligt troligt att du och ditt nassepack kommer att göra revolution. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hehe vi får la se! Jävligt troligt att du och ditt nassepack kommer att göra revolution. Jag är inte medlem i något parti. Den dagen vi hindras framföra våra åsikter är vapen enda utvägen. Man måste inte vara en inbiten parti gosse för att ha åsikter. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 "Och respekt är något invandrare inte har, dom uttnyttjar sverige in i det minsta.! Äh, that´s okey, pimp the system =). Höhö. Btw. GUD är väll journalist av något slag, relativt gammal (20-30 år om jag inte misstar mig) och säkert (iallafall så som jag tycker) ganska säker på sin sak. Så någon snorunge tror jag nog inte att han är, och säkerligen mer källa än dina fanatiska hemsidor. ...enligt mig =) Själv är jag dock enbart en kvasifilosofisk snorunge, ja. Btw. Carolus förtjänar nog en varning eller två med tanke på alla påhopp och kränkningar, hehe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 "Och respekt är något invandrare inte har, dom uttnyttjar sverige in i det minsta.! Äh, that´s okey, pimp the system =). Höhö. Btw. GUD är väll journalist av något slag, relativt gammal (20-30 år om jag inte misstar mig) och säkert (iallafall så som jag tycker) ganska säker på sin sak. Så någon snorunge tror jag nog inte att han är, och säkerligen mer källa än dina fanatiska hemsidor. ...enligt mig =) Själv är jag dock enbart en kvasifilosofisk snorunge, ja. Btw. Carolus förtjänar nog en varning eller två med tanke på alla påhopp och kränkningar, hehe. Sverige har mer än väl tagit sitt ansvar. Bland annat har vi beviljat tio gånger fler asyler per capita än EU-genomsnittet. Det kan för övrigt ifrågasättas om våra begränsade resurser används på bästa sätt. De mest nödlidande, de som inte kunnat ta sig hit, får ytterst lite hjälp. Övriga länder i Europa har uppenbarligen inte tyckt på samma sätt som vi. Därför bedriver de också en annan invandringspolitik. Det finns omkring 1 miljard människor som lever i fattigdom. Det finns ingen möjlighet för Sverige att lösa dessa problem genom invandringspolitiken. Och knappt 3 % av de som Sverige tar emot är i själva verket flyktingar enligt FN:s vedertagna definition. Om han är journalist ska jag sluta läsa tidningen. Och jag är isåfall besviken, han borde vara mer motstånd isåfall.. Jag märker att du inte ens brytt dig om att kolla källorna. Btw: Och det bestämmer du, sen när? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Sverige har mer än väl tagit sitt ansvar. Bland annat har vi beviljat tio gånger fler asyler per capita än EU-genomsnittet. Det kan för övrigt ifrågasättas om våra begränsade resurser används på bästa sätt. De mest nödlidande, de som inte kunnat ta sig hit, får ytterst lite hjälp. Övriga länder i Europa har uppenbarligen inte tyckt på samma sätt som vi. Därför bedriver de också en annan invandringspolitik. Det finns omkring 1 miljard människor som lever i fattigdom. Det finns ingen möjlighet för Sverige att lösa dessa problem genom invandringspolitiken. Och knappt 3 % av de som Sverige tar emot är i själva verket flyktingar enligt FN:s vedertagna definition. Om han är journalist ska jag sluta läsa tidningen. Och jag är isåfall besviken, han borde vara mer motstånd isåfall.. Jag märker att du inte ens brytt dig om att kolla källorna. Btw: Och det bestämmer du, sen när? 1. Varför läxar du upp mig för att jag drar ett skämt? Pimp the system-skiten syftar jag nu på... 2. ...enligt ditt sätt att tänka så ska jag då, bara pga din idiotiska rappakalja sluta tro på mänskligheten bara eftersom jag tycker att du snackar ren skit, likt som du slutar upp att läsa tidningen pga att en journalist inte har samma åsikt som du? Jojustja, redan gjort... 3. Det bestämmer jag inte alls, jag tycker bara att du förtjänar det. Du hoppar på folk hela tiden (Cp-unge osv) vilket är emot reglerna. Är det emot reglerna så är det regelbrott och regelbrott resulterar i varning, eller? Jag bestämmer det inte, men jag anser... Redigerad 20 februari, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Moderaterna och packet är värre. Dom kanske försökt fixa till sin egen oreda men det funkar inge vidare. Jo svenskar föder barn men invandrarna föder mer. Sveriges ekonomi har rasat, gissa varför vi inte kan försvara oss? Sjukvården, skatterna, fifflet. Revolutionen är bara en tidsfråga. Sedan 1984 har en halv miljon människor beviljats uppehållstillstånd i Sverige. Ett anmärkningsvärt faktum i ett land med omkring 9 miljoner invånare. Detta antal är mer än dubbelt så stort som de öppet arbetslösa. Alltså skulle det, i logikens namn, inte finnas någon massarbetslöshet heller. Cirka 1,6 miljoner människor (20% av befolkn.) i Sverige har i dag utländsk härkomst. . Du kan inte säga att dom e värre än socialdemokraterna för de är dom inte. Så fort en invandrar familj har kommit hit så söker dom till socialen och får pengar direkt. Högern vill sätta människorna i arbete så staten får in mer skatte pengar och alla tjänar på det. Istället för att låta dom sitta hemma och kolla på al juazira. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 1. Varför läxar du upp mig för att jag drar ett skämt? Pimp the system-skiten syftar jag nu på... 2. ...enligt ditt sätt att tänka så ska jag då, bara pga din idiotiska rappakalja sluta tro på mänskligheten bara eftersom jag tycker att du snackar ren skit, likt som du slutar upp att läsa tidningen pga att en journalist inte har samma åsikt som du? Jojustja, redan gjort... 3. Det bestämmer jag inte alls, jag tycker bara att du förtjänar det. Du hoppar på folk hela tiden (Cp-unge osv) vilket är emot reglerna. Är det emot reglerna så är det regelbrott och regelbrott resulterar i varning, eller? Jag bestämmer det inte, men jag anser... Jaja. 2 Nej, det handlar inte om att en journalist inte har samma åsikter som mig det handlar om att han behandlar mig som skit för mina åsikter. 3 Kanske, kanske inte. Vi får väll se. Du kan inte säga att dom e värre än socialdemokraterna för de är dom inte. Så fort en invandrar familj har kommit hit så söker dom till socialen och får pengar direkt. Högern vill sätta människorna i arbete så staten får in mer skatte pengar och alla tjänar på det. Istället för att låta dom sitta hemma och kolla på al juazira. Du vet att invandrare har ett integretions bidrag på 2 miljoner när dom kommer hit, sen 5 år utan moms. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 OT: Till alla som rapporterat tråden för att Carolus skriver att han är rasist: Åsiktsfrihet. Han har rätt att vara rasist. Carolus: Mindre "CP-ungar" kommentarer när du inte har något att komma med. *Varning* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ok, loud and clear. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 "...det handlar om att han behandlar mig som skit för mina åsikter." Att kalla folk för cp-ungar är väll inte särskilt snällt heller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 "...det handlar om att han behandlar mig som skit för mina åsikter." Att kalla folk för cp-ungar är väll inte särskilt snällt heller? Nej det är sant och det ber jag om ursäkt för, alla dom drabbade får dela av den goda bakelsen, "ursäkt". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nej det är sant och det ber jag om ursäkt för, alla dom drabbade får dela av den goda bakelsen, "ursäkt". Tack! Fint gjort! =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tack! Fint gjort! =) Jag är en människa inget monster. ;-) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts