mulla Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är media center edition baserad på windows xp eller är det bara ett tillägg? Är det olika teman? Finns det andra tillägg, finns det andra skillnader och mer egenskaper? Annars tänker jag köpa det, om det är prisvärd. Vad är det som är bra med Win Media Center Edition 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad har det här med San andreas att göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 *Flyttad till Film, grafik och musik* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Flyttad till allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Och snart till papperskorgen nej men... jag tror inte att det är något att ha om man inte håller på med media eller så. Har aldrig sett ett spel som stöder denna version av windows (om det nu är ett windows och inte en "expansion"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Windows Media Center 2005 är en alternativ version av Windows XP, där media är i centrum. Innehåller allt som är nödvändigt för att kunna se på TV i datorn, Radio, Video, DVD och CDs, iaf vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag vill minnas att jag läst någonstans att MCE-versionen skulle vara snabbare än vanliga XP, speciellt i spel. Har ingen aning om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Windows Media Center 2005 är en alternativ version av Windows XP, där media är i centrum. Innehåller allt som är nödvändigt för att kunna se på TV i datorn, Radio, Video, DVD och CDs, iaf vad jag vet. Stämmer bra, jag har dock hört att det är oerhört buggigt och inte särskilt kompatibelt med mycket hårdvara och så... Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts