Ace Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är det nån som vet om man kan ändra ljuden på msn? Vill nämligen ha så att när man har ett email så den säger "Mail motherfucker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Tror inte det.... men det skulle va skit grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) C:/Program/MSN Messenger ? Där finns alla ljudgrejer iaf Redigerad 6 februari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ja de går... gå till msn messenger mappen.. leta reda på den filen o kolla va den heter... sen döper du om den ljud filen till de som den riktiga mail filen heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 HAHA har du sett Boat trip eller Håller med om att de skulle vara coolt om man kunde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 HAHA har du sett Boat trip eller Håller med om att de skulle vara coolt om man kunde de Det gåår ju. Fixa bara en ljudfil där nån säger "Mail Motherfucker" så fixar vi det. GTAJäGaReN förklarade ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Sen finns det typ nånstans i själva msn där man kan ändra ljuden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Du kan ändra i msn plus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Du kan ändra i msn plus... Var får man tag i det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 HAHA har du sett Boat trip eller Håller med om att de skulle vara coolt om man kunde de Nej han har sett Eurotrip MAIL MOTHERFUCKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej han har sett Eurotrip MAIL MOTHERFUCKER Haha ja visst ja Men har för mig att de e så i Boat Trip med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har lagt in min röst när jag säger mail "motherfucker mail mail mail!!" med smurf röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Startmenyn -> Kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> Fliken Ljud -> Någonstans i Programhändelser Jag är säker på att man kan ändra ljuden för Windows Messenger där, men jag vet inte hur det ligger till med MSN Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 It's Working!!! Yeeeaa! men vet nån nåt bra msn e-post ljud ? jag hitter inte nåt jätte bra... ge gärna en länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nej han har sett Eurotrip MAIL MOTHERFUCKER Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja det kan man... har typ "meeedeeelandee" när nån skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Eller, detta är genialt!!!! Så har man inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja det kan man... har typ "meeedeeelandee" när nån skriver Fy fan vad jobbigt att höra det hela tiden. Själv har jag bara när jag får nytt mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts