johan_3232 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Hejsan, vet någon hur MTA Client går ut på? För jag kan inte starta upp spelet för det står: *You are running a modified of the MTA Client. Please reinstall Och jag har tagit bort programet och sedan installerat den igen Så vad skall jag göra? PS! Jag har orginal spelet grand theft auto och har installerat den rätt och när man skall spela så står det att man skall stoppa in cd-skivan och det har jag gjort och då kan man spela! Men i alla fall så det som det står då när jag skall trycka på starta spelet "*" Och nu är frågan, varför jag kan inte starta upp spelet? Redigerad 6 februari, 2005 av johan_3232 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hejsan, vet någon hur MTA Client går ut på? För jag kan inte starta upp spelet för det står: *You are running a modified of the MTA Client. Please reinstall Och jag har tagit bort programet och sedan installerat den igen Så vad skall jag göra? PS! Jag har orginal spelet grand theft auto och har installerat den rätt och när man skall spela så står det att man skall stoppa in cd-skivan och det har jag gjort och då kan man spela! Men i alla fall så det som det står då när jag skall trycka på starta spelet "*" Och nu är frågan, varför jag kan inte starta upp spelet? Du kanske har bränt det, och använder ett crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vet en kompis som laddade ner det å han kan ändå spela MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Har du en ren installation av Vice City? Alltså, har du några modifikationer i själva spelet? Ta bort dom eller tanka ett mta cr*host*ack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts