ZcruweN Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nu har jag haft det spelet i kanske 2 veckor och det har inte vart nåt problem med det tidigare men i Torsdags när jag körde det krashade det och jag blev tvungen att köra i safe mode, i går när jag körde krashade det igen och jag lära köra i safe mode det händer bara när jag ska köra online snälla nån som kan svara varför?PS,Jag har nya drivrutiner till grafikkortet bara så ni vet!,DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Ingen som kan svara nehe får jag försöka fixa det själv då! EDIT: Nu har det blivit totallt cp med spelet även fast jag startar det i normallt läge blir det safe mode snälla hjälp nån!!!! Redigerad 6 februari, 2005 av BILLIG SVETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vilket spel är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Okej kanske inte alla som vet vilket det är men det är iaf Medal Of Honor Allied Assault! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Om det är bara det spelet som krashar så tyder det på att det är något knas med spelet, testa isåfall att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men gaaahhhh vill inte installera om :'( och ja det är bara det spelet som krashar får väll installera om iaf :'( :'( :'( *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Men gaaahhhh vill inte installera om :'( och ja det är bara det spelet som krashar får väll installera om iaf :'( :'( :'( *snyft* Varför skulle du inte vilja installera om? Du kan väl spara "save-filerna"..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 This is really weird, det går inte ta bort det när man väljer remove installeras spelet bara om och det är fortfarande samma sak som händer i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 .... Gå in i Lägg Till / Ta bort program och ta bort det därifrån. Eller så installerar du bara om det i samma mapp. Ifall det blir 'safemode' när du spelar på normalt läge igen kan det bero på att i vissa spel så om man kör safemode ställs alla inställningar tillbaka till standard (Vilket safemode använder.) så det är bara att ställa om i options. Om spelet kraschar när du spelar safemode kanske din skärm inte klarar av upplösningen du kör på eller ditt grafikkort inte klarar av grafiken? He he he he. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Låter muppit... Mohaa krachar Mohhahahaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 .... Gå in i Lägg Till / Ta bort program och ta bort det därifrån. Eller så installerar du bara om det i samma mapp. Det funkar inte att ta bort det därifrån heller och så går det inte att installera om det heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Alltså, haha... du sa att du uppdaterade drivrutinerna? du tror inte det kan vara det som är felet?! prova ladda ner någon äldre igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Nu har jag haft det spelet i kanske 2 veckor och det har inte vart nåt problem med det tidigare men i Torsdags när jag körde det krashade det och jag blev tvungen att köra i safe mode, i går när jag körde krashade det igen och jag lära köra i safe mode det händer bara när jag ska köra online snälla nån som kan svara varför?PS,Jag har nya drivrutiner till grafikkortet bara så ni vet!,DS Det har hänt mig flera gånger det är inget fel tror jag visst är det at det kommer upp typ normal mode eller nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts