Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har beställt GTA:Advance idag, främst för att jag vill kunna säga att jag har spelat igenom alla GTA spelen. Sen så får jag förhoppningsvis en bra spelupplevelse. Är det någon som vet ifall det är bra eller dåligt, och som kan länka till en recension av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Recensioner: Gamespy IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Fick spelet idag! Det är ju grymt bra, lätt det bästa GTA spelet som man ser från fågelperspektiv. Kanske lite dåligt att det fins så lite musik, men allt annat är ju toppen! Dom där betygen tycker jag absolut stämmer. Vart fick jag ifrån att det här spelet skulle vara dåligt? Redigerad 8 februari, 2005 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har beställt GTA:Advance idag, främst för att jag vill kunna säga att jag har spelat igenom alla GTA spelen. Har du spelat det andra GTA spelet till gameboy då? Det som var till gamboy color? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Har du spelat det andra GTA spelet till gameboy då? Det som var till gamboy color? Jepp, och det ska man inte tala om, verkligen sunket spel. Det var ju en otroligt nerbantad version rent grafiskt från GTA1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns GTA till Gameboy!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har det funnits ett GTA till Color? Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Såhär ser det ut iallafall (det är vid hamnen): http://img67.imageshack.us/img67/1117/taskigagubbargtaadvance8gh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har det funnits ett GTA till Color? Vad heter det? Det är de gamla GTA1 och GTA2 som de har bantat ner till otroligt dåliga versioner av de spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts