danil89 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag har fått ett problem med fraps sen jag gjorde en sak med Easycleaner(ett städningsprogram). Jag tryckte på ta bort onödiga filer, och efter det så har den lilla fps-mätaren i hörnet försvunnit, jag kan inte längre ta screenshots eller spela in videos, vad kan felet vara. Jag har provat med att installera om Fraps och jag har den senaste versionen och jag uppfyller alla systemkrav. Kan det vara en systemfil som har blivit borttagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vad är Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vad är Fraps? Ett program som man kan filma samt ta screenshots med, inne i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 http://www.fraps.com Där hittar du en demoversion vinnecool. Du kanske vill testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 http://www.fraps.com Där hittar du en demoversion vinnecool. Du kanske vill testa... Tror inte jag behöver det, kan bara spela 2d-spel på min gamla burk! Ska dock köpa en ny snart, och då kanske jag behöver den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tror inte jag behöver det, kan bara spela 2d-spel på min gamla burk! Ska dock köpa en ny snart, och då kanske jag behöver den... Du kan ju alltid spela in en film ifrån GTA 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har fått ett problem med fraps sen jag gjorde en sak med Easycleaner(ett städningsprogram). Jag tryckte på ta bort onödiga filer, och efter det så har den lilla fps-mätaren i hörnet försvunnit, jag kan inte längre ta screenshots eller spela in videos, vad kan felet vara. Jag har provat med att installera om Fraps och jag har den senaste versionen och jag uppfyller alla systemkrav. Kan det vara en systemfil som har blivit borttagen? Är du säker på att du har Fraps igång när du försöker använda det? Det framgår inte i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Är du säker på att du har Fraps igång när du försöker använda det? Det framgår inte i texten. Självklart har jag det. PS: Har löst problemet genom att uppdatera grafikkortets drivrutiner. Redigerad 13 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts