Troxie Skrivet 14 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2014 Hur många är det som spelar nu för tiden? Vi borde dra ihop en GTAsajten flexraid! Jag lirar! Healer på hordesidan och DPS på ally. Jag är game på vad som Fedor#2414 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2014 (redigerad) Fick chest från Ordos idag, schysst.. ..men jag förlorar 4-setbonusen om jag använder den, så det är inte värt det Optimerade även min karaktär på AMR. Bästa möjliga gear jag kan ha gör att jag förlorar 4 ilvl. Surt, men min/max är allt. Redigerad 15 januari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2014 (redigerad) DPS på Horde här också mark u have me already Men måste ta tummen ur röven och fixa gear till Shamanen Redigerad 15 januari, 2014 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2014 (redigerad) Joinade ett raiding guild som progressar genom Normal för några dagar sen. Ikväll fick vi ner Thok efter ca 5,5 timmars raidande (alla dessa timmar gick såklart inte bara åt Thok, men vi satt fast ett jävla tag på honom ändå). Första killen för guilden, kändes gött. Fått en del häftig loot också under de här dagarna, så valde att visa de flesta delarna jag fått istället för att transmogga. T16 är riktigt ballt. Lär garanterat klara trial-perioden, eftersom jag är den viktigaste DPSen de har just nu B) B) (600k burst och 300k stadig DPS på Thok är inte fy skam). Redigerad 18 januari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2014 Daaaaaamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2014 (redigerad) Dingade 90 på min hunter för ungefär 50 minuter sedan, har redan 6 stycken 496ilevel items. Inte svårt med timeless isle alltså Skall inte smoldering chest ha 100% droprate på burden förresten? Fick ingen från någon utav de två kistorna som finns på ön Nvm, blazing är det ju som droppar burden Sådärja! 1 timma och 10 minuter /played på 90 och 8 epics samt en burden of eternity. Godnatt Redigerad 23 januari, 2014 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Gratz troxie. Finns det fler texturer på alla gubbar som mark postade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Gratz troxie. Finns det fler texturer på alla gubbar som mark postade http://www.mmo-champion.com/content/3717-Artcraft-A-First-Look-New-Human-Female-Character-Model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Orcs och Undead såg snyggast ut men såg inte hur trollen kommer se ut? Hittade ingen bild men annars tack igen park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2014 Orcs och Undead såg snyggast ut men såg inte hur trollen kommer se ut? Hittade ingen bild men annars tack igen park De har inte släppt trolls nya modeller. Orc male, dwarf male/female, forsaken male/female, gnome male/female, en tidig version av tauren male och human female är alla de visat än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2014 De har inte släppt trolls nya modeller. Orc male, dwarf male/female, forsaken male/female, gnome male/female, en tidig version av tauren male och human female är alla de visat än så länge. Nå planering när resten släpps då? Skulle vara intressant att se hur Trolls kommer se ut samt blood elfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2014 Nå planering när resten släpps då? Skulle vara intressant att se hur Trolls kommer se ut samt blood elfs Soon™. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2014 Troll male och female lär se ut ungefär som Vol'jin och High Priestess Mar'li. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2014 Förresten tänkte på Garrisons man kommer nu kunna göra i WoD kommer man kunna tjäna nå guld på det eller bara nå defensiv sak? Inte riktigt förstått på mig vad man nu kommer kunna göra med dessa Garrison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2014 Två nya kills idag, Siegecrafter och Paragons! På söndag testar vi Garrosh, HYPE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2014 Två nya kills idag, Siegecrafter och Paragons! På söndag testar vi Garrosh, HYPE! Sjukt sugen på att raida igen, helt hoppat över guildraids denna expansion. WoD, då jävlar! Körde en snabb transmog runda igår, grymt skönt när man får allt man vill ha första gången http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Khalilah/simple 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2014 (redigerad) Sjukt sugen på att raida igen, helt hoppat över guildraids denna expansion. WoD, då jävlar! Körde en snabb transmog runda igår, grymt skönt när man får allt man vill ha första gången http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Khalilah/simple Ser verkligen fram emot WoD raiding! Och jag är mer taggad än någonsin på att raida, känns sjukt mycket mer värt att joina en guild som progressar genom normal istället för att joina en som har allting på farm. På onsdag ska vi ha våran första 25M raid dessutom, kommer bli intressant! Schysst transmog förresten! Själv så rockar jag T16 (http://eu.battle.net/wow/en/character/defias-brotherhood/Kanuman/simple), tycker Blizzard har gjort ett bra jobb med T16 för de flesta klasser. Redigerad 1 februari, 2014 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 (redigerad) 40 minuters potion of luck farm: 12 stack Windwool cloth 18 gröna boe 2 blå boe 1 stack ghost iron ore 2 stacks white trilium ore 1 stack black trilium ore 1 stack exotic leather 400 rent guld 50 mote of harmony 2000-2500 guld medans man väntar på LFR kö är inte fy skam Redigerad 2 februari, 2014 av Troxie 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 (redigerad) 40 minuters potion of luck farm: 12 stack Windwool cloth 18 gröna boe 2 blå boe 1 stack ghost iron ore 2 stacks white trilium ore 1 stack black trilium ore 1 stack exotic leather 400 rent guld 50 mote of harmony 2000-2500 guld medans man väntar på LFR kö är inte fy skam 40 minuter och du får allt det där? Var fan farmar du då? Redigerad 2 februari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 (redigerad) 40 minuter och du får allt det där? Var fan farmar du då? http://www.wowhead.c...cale-eggdrinker konstant spawn. Är man själv där med ett gäng potion of luck är det rena guldgruvan. Hade två påsar fulla utav http://www.wowhead.com/item=87391 Redigerad 2 februari, 2014 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts