SilentViper Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Gah lvl 83 varför ska det ta sån helvetes tid att lvla upp nu bara fortsätta kombinera Dungeons med Quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Gah lvl 83 varför ska det ta sån helvetes tid att lvla upp nu bara fortsätta kombinera Dungeons med Quest. På din level, kör bara dungeons en gång för quests. Sen är det bara fortsätta questa ute i världen. Om du tycker det tar lång tid att levla nu, vänta bara tills du kommer till Pandaria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2013 Jag är helt uppslukad i att levla min pandaren rogue. Har kört igenom 70-80 på mindre än två dygn. Det är kul eftersom detta är den första karaktären förutom min druid som jag har orkat levla förbi level 60. Och jag levlar den som alliance också, så det blir inte samma quests som jag har dragit igenom förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2013 På din level, kör bara dungeons en gång för quests. Sen är det bara fortsätta questa ute i världen. Om du tycker det tar lång tid att levla nu, vänta bara tills du kommer till Pandaria Vill inte ens tänka på hur segt det kommer gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 http://imageshack.us/a/img694/4231/xd4c.jpg Tauren rogue, waddup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2013 Fyllde på min speltid nu wow fan vad jag har missat lite saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2013 Fyllde på min speltid nu wow fan vad jag har missat lite saker! Samma här, efter ett halvårs uppehåll. Ska kanske börja raida igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2013 Samma här, efter ett halvårs uppehåll. Ska kanske börja raida igen. Gjorde mitt uppehåll från Juni fram tills nu RaFade en vän så har börjat med en Paladin nu iallafal dingade 90 förr förra helgen gjort nåra Scenarios HC dungeons och en raid atm. Fan vad lätt att hitta epic gear i timeless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Hur är spelet numera? Bra? Anus? Lätt att få gear? Finns det content som är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 (redigerad) Hur är spelet numera? Bra? Anus? Lätt att få gear? Finns det content som är roligt? Alltså, det är betydligt bättre än Cataclysm i alla fall. Finns betydligt mer saker att göra, bara man sätter sig in i det. Nyligen släppte de en ny ö där du kan spendera ett par timmar och ha fullt ilvl 496 gear, så du kan köa för Siege of Orgrimmar direkt. Alla raids går även att köra LFR, så gear är rätt lätt att fixa. Content som är roligt? Ptja, det beror lite på vad man är ute efter. PvP och raids finns ju som det alltid har gjort, men det finns även Pet Battles som är typ som Pokémon (själv har jag aldrig satt mig in i det). Jag vet inte hur roligt det är att spela själv, eftersom jag började spela igen med ca 10 vänner som började samtidigt som mig. Vi planerar som sagt att börja raida, så vi kommer ha rätt roligt framöver! Folk klagar dock rätt mycket på att spelet har blivit sämre, men let's get real..de flesta som klagar har spelat i snart 10 år. Man blir less efter ett tag. Jag känner själv samma sak. Spelet är absolut inte dåligt, det är bara tröttsamt att fortsätta spela när man spelat såpass länge. Det man kommer tillbaka till efter ett par månaders uppehåll är samma gamla WoW med några nya förändringar. Spelet blir vad man gör det till. Snart är det Blizzcon dessutom = ny expansion B) B) B) Redigerad 21 oktober, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Snart är det Blizzcon dessutom = ny expansion B) B) B) Släpptes inte MoP precis? :SSSS Känns som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Släpptes inte MoP precis? :SSSS Känns som det För drygt ett år sedan, men hellre mer content snabbt än slutet på Cataclysm all over again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Ska börja dra upp min Hunter nu och tänkte höra med er om ni visste hur ofta Skoll spawnas i stormpeak http://www.wowhead.com/npc=35189/ Flög runt alla tre spawn där han ska finnas flög 5min runt 2 varv men hittade ej han och eftersom Zenedar är typ halv död server så bör det väl inte vara svårt att hitta Skoll? Såg en snubbe förra veckan eller denna helg som hade tagit han. Ska börja jaga dessa "spirit" beasts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 Ska börja dra upp min Hunter nu och tänkte höra med er om ni visste hur ofta Skoll spawnas i stormpeak http://www.wowhead.com/npc=35189/ Flög runt alla tre spawn där han ska finnas flög 5min runt 2 varv men hittade ej han och eftersom Zenedar är typ halv död server så bör det väl inte vara svårt att hitta Skoll? Såg en snubbe förra veckan eller denna helg som hade tagit han. Ska börja jaga dessa "spirit" beasts. 12-38 timmar spawntime. Spelar ingen roll om din server är halvdöd, finns det 1(!) annan person som letar efter honom så kommer du helt enkelt få campa i 38 timmar om du vill vara säker. Sen är chansen stor att folk som questar i området dödar honom när han spawnar (eller folk som campar TLPD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 12-38 timmar spawntime. Spelar ingen roll om din server är halvdöd, finns det 1(!) annan person som letar efter honom så kommer du helt enkelt få campa i 38 timmar om du vill vara säker. Sen är chansen stor att folk som questar i området dödar honom när han spawnar (eller folk som campar TLPD) TLPD? Sorry. Flög iallafall runt området kunde inte se nån på min realm varken från Horde eller Ally runt dessa ställen han spawnar på. Kollade lite bland forumet på blizz en kille bekräftade att Skoll spawnades runt 6-8H då han letade efter den igen till sin Farsa som ville också ha den så han hade räknat ut timmarna från han hittade den och tog den samt till han fixade den igen åt sin farsa. Så ja runt 6-8H men står lite olika precis som du säger 12-38H. Blir även svårt såfall att få tag i den när man är hemma runt 4-5 om dagarna. Läste även en intressant sak om Skoll en annan var ute o Questa/farma och nån hade tydligen frågat efter Skoll många sa du kommer aldrig lyckas hitta Skoll lycka till att få tag i han. Helt omöjligt att fånga han. Killen då som questa/farma såg tydligen då hur Skoll kom gåendes bakom hans rygg han /w tydligen den personen som letade efter skoll och talade om coordinates till den personen som ville fånga Skoll. Tydligen så lyckades han också att fånga in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2013 TLPD - Timelost Protodrake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 (redigerad) Warlords of Draenor Mest troligt namnet på nästa expansion. En vecka kvar till Blizzcon. Sitter på en virtual ticket, aldrig varit så taggad inför Blizzcon som nu. Horde får Ogre som spelbar ras, calling it now. EDIT: Fixade nytt transmog, tycks? Lite svårt att hitta grejer som följer samma färgschema som head/shoulders, men jag blev nöjd ändå. Redigerad 1 november, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Fresh! Gjorde det lätt för mig med shamanens transmog, Rött och gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2013 Om någon är sugen på att Flex-raida någon dag, lägg till min Battletag! Pava#2319 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Då var det bekräftat att nya expansionen blir World of Warcraft: Warlords of Draenor. Vi återvänder till Outland, på sätt och vis. Det är tillbaks i tiden, pre-WC1, innan the Dark Portal har öppnats. Det ska bli intressant att se vad de gör med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts