Sniper Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 Defias Brotherhood tycker jag är en kanonserver! Rätt bra befolkat, bra Alliance/Horde ratio, ungefär lika bra progression på Alliance som Horde. Har testat spela både faktionerna på servern, och det är riktigt bra folk på båda sidorna. Ett plus i kanten är att "världskända" Ye Olde Goone Squad (f.d hem till grabbarna i Yogscast) finns på Alliancesidan . EDIT: Låt dig inte skrämmas av att Defias Brotherhood är en RP-PVP server. Det är inte överdrivet mycket RP, och man måste nästan leta för att få tag i ett RP event. Är som vilken server som helst egentligen, bara att den är taggad som RP-PVP EDIT2: Kör Alliance om du vill spela med mig i Pandaria! EDIT3: Kan även lägga in ett gott ord om dig till guilden jag är med i, om du är sugen på att raida eller bara chilla Låter spännande! Jag lirar inte så aktivt utan är väldigt casual så jag spelar inte ens varje dag, men jag kör nog en transfer dit vid ett lite senare skede isåfall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 (redigerad) Låter spännande! Jag lirar inte så aktivt utan är väldigt casual så jag spelar inte ens varje dag, men jag kör nog en transfer dit vid ett lite senare skede isåfall Härligt! Langa Real ID i ett PM om du vill ha tag i mig! Jag loggar in någon gång varje dag, mest bara för att kolla auctions och snacka i guilden. Spelar inte så aktivt längre dvs Redigerad 10 juni, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2012 25 September släpps Mists of Pandaria, frågan är om man egentligen är så taggad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 Lite taggad är man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 (redigerad) Är inte alls sugen faktiskt. Lär väl testa det, men kommer inte spela från launch. Ska ge GW2 en ärlig chans först! Redigerad 16 augusti, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 Jag kör alliance på Azsune! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Har gått från ~320 ilvl till 370 på några fåtal timmar spelade. Heroics är inte svåra längre. Sen är fullt PvP-set snart ordnat, så jag ska kunna ganka folk på vägen till 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Polaren scrollade mig för 3veckor sen ungefär. Har nu en 85 hunter och 85 shaman i väntan på MoP. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Jag tog beslutet här om dagen att jag inte kommer spela MoP. Jag tycker bara WoW är kul om jag kan raida, och jag kommer inte ha tid till att raida. Synd men så får det bli, kör Borderlands 2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Adda Fedor#2414 ni som fortfarande spelar. Levlade upp en warrior lite fort nu innan MoP. Shamanen får hiatus break efter 4 år 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 Fuck it, nu patchar jag WoW. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Inatt smäller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Hade tänkt åka in till Lund vid 21-tiden för att köa utanför Game. Det har ju blivit lite av en tradition när nya expansioner släpps. Att jag åker in redan vid 21, och ska köa i tre timmar, beror på att alla andra gånger jag har köat har jag missat sista bussen hem, och blivit tvungen att gå. Hade varit trevligt att slippa den vandringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Alldeles för bekväm utav mig för att stå i en lång kö 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Ooh detta har man sett fram emot länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 (redigerad) LAGGET Redigerad 24 september, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Herregud, hoppas det inte blir som Diablo bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Drygt 2 veckor sen det släpptes nu. Hur går det för er? Jag drog upp min hunter snabbare än ögat, 85-90 på drygt 20 timmar. Blev less på att lira Hunter och kände att jag ville testa något nytt. Så nu har jag börjat levla en Monk, 82 just nu, satsar på 90 på onsdag. Jävlar vad rolig klass det är, men fy fan vad Healing verkar komplicerat! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Hur känns expansionen än så länge då? Är det ännu mer nerdummat eller har Blizzard skärpt till sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2012 Tror inte det vore helt tokigt att säga att detta är den bästa expansionen hittills. Åtminstone bättre än WotLK och Cata. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts