Mark Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Finns det några som fortfarande spelar aktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Finns det några som fortfarande spelar aktivt? Loggar in 2-3 gånger i veckan och kör LFR. Har varit lite sugen på att börja raida men har varken tid eller någon duglig dator för 25man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2012 Finns det någon mer än mig och Magvaxarn som spelar fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2012 Loggar in ibland för att göra Firelands-dailys så jag kan bli färdig med questlinen som utspelar sig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2012 (redigerad) http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Biophilia/ I princip bara inne på söndagar för raid. Redigerad 28 mars, 2012 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 (redigerad) Blev nyss scrollad av en kompis så jag slö spelar lite http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Freem%C3%A1n/simple Redigerad 29 mars, 2012 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 (redigerad) http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Biophilia/ I princip bara inne på söndagar för raid. Hur går det att spela på Outland egentligen? De gånger jag försökt ta mig in där har servern alltid varit full och jag har varit mellan plats 500-1000 i kö. Also, http://eu.battle.net/wow/en/character/defias-brotherhood/Pava/simple - Min Rogue innan jag slutade med WoW, blev less på att raida och spelet i allmänhet http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Kanuman/simple - Min Hunter som jag spelat på sen någon månad tillbaka. Gör inte så mycket vettigt egentligen. LFR en gång i veckan, fast mest PvP'ar jag. Kommer mest troligt bli min main i Pandaria, såvida inte Warlock är askul i betan. Redigerad 29 mars, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 Hur går det att spela på Outland egentligen? De gånger jag försökt ta mig in där har servern alltid varit full och jag har varit mellan plats 500-1000 i kö. Kön är förjävlig. Enda anledning till att jag är kvar är för att många polare har spelat här sedan vanilla och lär aldrig byta server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 Vart scrollad och levlar en warrior. Lyx med en gratis level 80 karaktär. Logga in på shamanen och drog en /played. Fick ångest och loggade ut 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2012 (redigerad) Var ett gött BG. Fick även Wrecking Ball, på tiden! Redigerad 30 mars, 2012 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2012 http://eu.battle.net/wow/en/character/deathwing/Bellywax/advanced Rätt slött här också! Blev scrollad för ungefär två veckor sedan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2012 (redigerad) Säga vad man vill om MoP, men soundtracket låter (hittills) helt underbart! 7:41, 08:30 och 13:38. Gåshud! Redigerad 2 april, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Hela Alliance defendade. Sjukt bra organiserat. Vi blev tokslaktade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2012 Hela Alliance defendade. Sjukt bra organiserat. Vi blev tokslaktade. 71-0... Harrejisses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 Vilka spelar fortfarande WoW? Server? Race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2012 (redigerad) Spelar väl då och då, men har i princip lagt spelet på is. Loggar in någon gång i veckan och kollar läget i guilden, tjänar lite pengar osv osv. Defias Brotherhood EU, Alliance. Lär väl bli mer aktiv till hösten/då MoP släpps. Redigerad 29 maj, 2012 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2012 Vill gärna ha en Scroll of Resurrection av någon. Kommer köpa ny gametime direkt när jag fått den så den som skickar har en garanterad mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2012 Vill gärna ha en Scroll of Resurrection av någon. Kommer köpa ny gametime direkt när jag fått den så den som skickar har en garanterad mount. Jag paxar! PM'a info! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 (redigerad) Började spela på Burning Crusade men servern verkar vara överbefolkad av polacker... Finns det någon annan server med High/Full som består av mer internationell publik (britter eller andra som talar engelska)? Börjar bli lite seg på att halva trade-chat är på polska. Skriv gärna också om det är Alliance eller Horde som är den bättre sidan på serven (befolknings- och guildranking-mässigt)! Redigerad 10 juni, 2012 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2012 (redigerad) Började spela på Burning Crusade men servern verkar vara överbefolkad av polacker... Finns det någon annan server med High/Full som består av mer internationell publik (britter eller andra som talar engelska)? Börjar bli lite seg på att halva trade-chat är på polska. Skriv gärna också om det är Alliance eller Horde som är den bättre sidan på serven (befolknings- och guildranking-mässigt)! Defias Brotherhood tycker jag är en kanonserver! Rätt bra befolkat, bra Alliance/Horde ratio, ungefär lika bra progression på Alliance som Horde. Har testat spela både faktionerna på servern, och det är riktigt bra folk på båda sidorna. Ett plus i kanten är att "världskända" Ye Olde Goone Squad (f.d hem till grabbarna i Yogscast) finns på Alliancesidan . EDIT: Låt dig inte skrämmas av att Defias Brotherhood är en RP-PVP server. Det är inte överdrivet mycket RP, och man måste nästan leta för att få tag i ett RP event. Är som vilken server som helst egentligen, bara att den är taggad som RP-PVP EDIT2: Kör Alliance om du vill spela med mig i Pandaria! EDIT3: Kan även lägga in ett gott ord om dig till guilden jag är med i, om du är sugen på att raida eller bara chilla Redigerad 10 juni, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts