ZcruweN Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Vad är det som du ogillar med 4.2 patchnotesen? Läs allt inom Raids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Läs allt inom Raids Alla bossar nerfade? so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 4.2 = nåt att ha? Försökte starta spelet men den krashar i updaten... "Run Repair.exe" men det funkade inte så jag orkar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Nästa patch är tydligen Deathwing... (någon på sajten som spelar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Nästa patch är tydligen Deathwing... (någon på sajten som spelar?) Vänta, ska man raida Deathwing i nästa patch? Hur går det ihop? Man kan ju inte döda honom.... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Vänta, ska man raida Deathwing i nästa patch? Hur går det ihop? Man kan ju inte döda honom.... eller? Slutdelen i slaget skulle tydligen utspelas på Deathwings rygg (när han flyger?)... http://kotaku.com/5831732/cataclysm-comes-full-circle-deathwing-is-going-down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Transmogrifier är sex. Blir 4.3 sista patchen kommer Cataclysm vara lika länge som TBC, 1½ år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Någon som faktiskt spelar fortfarande? Jag har börjat om, och med raidandet. Tagit ner 4/7 i Firelands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Kung Fu Pandaren http://img844.imageshack.us/img844/9039/lolfacea.jpg 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Jag spelar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Jag spelar fortfarande Spelar du fortfarande på Frostmane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Min gametime går ut i övermorgon, ska ta en paus tills expansionen kommer ut. Skönt med ett break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2011 Min gametime går ut i övermorgon, ska ta en paus tills expansionen kommer ut. Skönt med ett break! Näeduu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2011 Näeduu! Höll i sig i kanske en vecka, back in action. Deathwing ska få på moppe på onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2011 Redo för 4.3 B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2011 Spelar du fortfarande på Frostmane? Nä kör på Talnivarr nu, Steveks i Ress Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=arKpdxjHamI 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Hejsan! Tänkte börja lira WoW med lite polare och jag undrar en sak. Man kan ju lvla upp till 20 gratis sen går det inte att levla mer.. Så jag tänkte att jag skulle lvla upp till 20 sen köpa alla expansioner och lägga över på den gubben jag lvlat 20 på, går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Hejsan! Tänkte börja lira WoW med lite polare och jag undrar en sak. Man kan ju lvla upp till 20 gratis sen går det inte att levla mer.. Så jag tänkte att jag skulle lvla upp till 20 sen köpa alla expansioner och lägga över på den gubben jag lvlat 20 på, går det? Ja det går bara att du använder samma acc som du reggade dig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2011 Ja det går bara att du använder samma acc som du reggade dig på. Självklart, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts