Mark Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Rackarns vad tråden har blivit inaktiv. Dingade 85 på min Hunter idag. Började levla från scratch för drygt 3 veckor sen, så jag tycker det har gått hyffsat snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Jag har tröttnat som fan på WoW. Jag vet inte om det var för att jag raidade så mycket i WotLK, men jag orkar inte raida i Catacylsm alls, nästan. Jag körde de flesta normal-bossarna och sedan lade jag av. PvP vete tusan om jag pallar. Det dryga är att jag fortfarande försöker hålla igång min YouTube-kanal som börjar närma sig 5000 subscribers, så jag får mer eller mindre "tvinga" mig själv att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Körde all normal content när det var nytt. Försökt sälja mitt account i flera månader nu. Hade inte tänkt förnya annonsen när den går ut nästa gång, men någon ringde idag och erbjöd mig 2000 för kontot.. Sålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Sålde mitt account för 3 månader sedan. 1000 spänn fick jag för det. Var på lan nu i helgen, och fick en polare att skicka en recruit, men kom till level 3, sen loggade jag ut och orkade inte spela mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Loggar in för att sortera i banken så lyckas nästan min gamla GM övertala mig att börja raida igen. Vill man verkligen sälja sitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Loggar in för att sortera i banken så lyckas nästan min gamla GM övertala mig att börja raida igen. Vill man verkligen sälja sitt konto? Bara nyfiken, hur ser kontot ut? chars/gear etc. Varit inaktiv i 2 månader nu och ser ingen mening med att ha kvar kontot. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Bara nyfiken, hur ser kontot ut? chars/gear etc. Varit inaktiv i 2 månader nu och ser ingen mening med att ha kvar kontot. :/ http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/fedor/simple Enda märkvärda karaktären egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/fedor/simple Enda märkvärda karaktären egentligen. 2k för den? Det var rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 2k för den? Det var rätt mycket. Det var det inte när jag la ut annonsen, och vill man köpa en raidklar shaman för firelands är marknaden nog inte så stor. Fast ja, det var inte många som hörde av sig och hon som ringde verkade inte bry sig så mycket om priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Scammarna blir ju fan bara sämre och sämre! Dear Players, The world-shattering rage of Deathwing has been unleashed, changing Azeroth forever. Return to the struggle between the Horde and Alliance with 7 days of FREE game time! Simply click below to claim your time and witness the Cataclysm ... but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010. >but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010. >as this offer will expire on May 22, 2010. >expire on May 22, 2010. >May 22, 2010. wut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Scammarna blir ju fan bara sämre och sämre! Dear Players, The world-shattering rage of Deathwing has been unleashed, changing Azeroth forever. Return to the struggle between the Horde and Alliance with 7 days of FREE game time! Simply click below to claim your time and witness the Cataclysm ... but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010. >but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010. >as this offer will expire on May 22, 2010. >expire on May 22, 2010. >May 22, 2010. wut? Jag fick en häromdan som hade ett datum som var för en vecka sedan... Säg att jag fick det den 9:e april så var expire date den 2:a april! Är det ens någon som går på det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Jag får fan typ 11 fake-blizzard mails om dagen, lol. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Jag får fan typ 11 fake-blizzard mails om dagen, lol. Samma här. Så jävla störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Jag och en polare har rollat varsitt troll på RP-server. Det är skoj. http://img195.imageshack.us/img195/813/wowscrnshot050411011354.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 (redigerad) Den här tråden har typ.. dött ut. Ingen som spelar längre?? Själv har jag haft ett uppehåll sedan några månader tillbaks, känner suget ibland, men inte tillräckligt för att man ska börja spela igen. Tycker WoW har gått på tomgång ett bra tag nu, tyvärr. Skulle tro att det har o göra med att spelet är mindre utmanande samt mycket mer linjärt. Går ju iprincip inte att dö i någon 1-80 instance. Redigerad 19 juni, 2011 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Köpte Cataclysm och förnyade min gametime... blev level 85 på någon dag och sedan dess har jag inte spelat. Är ganska trött på spelet, trots de bra uppdateringarna... det som krävs är nog ändå att inte göra allt så mainstreamat (alla ska ha tillgång till allt), utan mer som det varit tidigare. Det som dock är bra är att värdet på epics ökat, om än något, från WotLK nivån; dock har även guld-inflationen överstigit alla gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Jag spelade rätt mycket under Cata, sen så såg jag 4.2 patchnotsen. Avinstallerat spelet på obestämd tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Har verkligen inte tid med WoW, dessutom är ju Cataclysm så jävla tråkigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Jag spelade rätt mycket under Cata, sen så såg jag 4.2 patchnotsen. Avinstallerat spelet på obestämd tid! Vad är det som du ogillar med 4.2 patchnotesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Spelar inte jättemycket WoW över sommaren längre... Det finns bättre sätt att fördriva tiden när solen skiner. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts