Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Skaffa dig ett liv  ;)  * :P *

Haha...never!

EDIT: Har eran guild en TS server? Väldigt mycket roligare när man kan prata med sina guildpolare. Order of the Eagle har en, inte så många som kör med TS men vi blir nog upp emot 10-20 st.

Lite övrig rolig information. 2 st i Order of the Eagle har förlovat sig :D. Dom lyckliga är Hother och Scarletjade. ;)

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha...never!

EDIT: Har eran guild en TS server? Väldigt mycket roligare när man kan prata med sina guildpolare. Order of the Eagle har en, inte så många som kör med TS men vi blir nog upp emot 10-20 st.

Lite övrig rolig information. 2 st i Order of the Eagle har förlovat sig :P. Dom lyckliga är Hother och Scarletjade. :P

På riktigt!? :)

tjej - kille?

kille - kille? :o

tjej - tjej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hittat en skitcool grej på WoW.

Håler man musen över itemet (så man ser armor och sånt) så kommer det upp en ruta under där den visar itemet/armoren i 3D!

ascoolt

Har jag aldrig sett :) måste genast kolla upp det där.

Edit: Måste vara nån mod du har, kommit inte upp nån sån där för mig ;)

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nått ställe att samla xp på när man är lvl 36 förutom Stranglethorn Vale, stället är så tråkigt och fult med massa horde som dödar low lvls. Och vart kan man skafa pengar? Har kanske 5 gold nu och måste slänga dom på skills.

Nästan alla lvl 30+ ställen är för båda factionerna.. ganking på PvP-server får man väl tåla. Så fortsätt kör i STV för exp.

För pengar kan du fråga nån rätt höglvlad(47+?) i ev. guild att köra Scarlet monstrary med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen "bugg" men på tanke på .. ingenting :)

jag varvade WC3 och Frozen Throne förut och det är så %&/( bra spel, man fastnar bara för hela 'historien' om warcraft rekommenderar ni att varva dom spelen om ni spelar WOW

okej, "bug" var det han feta skalbaggen heron i Frozen Throne hjälper ju Arthas till Lich King och så Om man klickar på alla gubbar säger dom ju roliga saker right? och skalbaggen säger bla "And they say Blizzard dont have bugs" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen "bugg" men på tanke på .. ingenting :)

jag varvade WC3 och Frozen Throne förut och det är så %&/( bra spel, man fastnar bara för hela 'historien' om warcraft rekommenderar ni att varva dom spelen om ni spelar WOW

okej, "bug" var det han feta skalbaggen heron i Frozen Throne hjälper ju Arthas till Lich King och så Om man klickar på alla gubbar säger dom ju roliga saker right? och skalbaggen säger bla "And they say Blizzard dont have bugs" :D

Hehe,! Jag tror jag också måste ta och köra WC3... :P

Nu när servrarna är uppe tog jag mig en bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor