ZcruweN Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 FEST!!!! FISKFEEEEST!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Tips på vars jag kan farma savage leather plzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Tips på vars jag kan farma savage leather plzzzz Twilight Highlands - Obsidian Forest. Droppar x2 lite då och då plus att du får Blackened Dragonscale, samt en hel del volatiles . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2011 Vem blev precis Ambassador of the Horde? THIS GUY! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2011 Twilight Highlands - Obsidian Forest. Droppar x2 lite då och då plus att du får Blackened Dragonscale, samt en hel del volatiles . Sweeeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Sweet, Outlands! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Så, ding 85. Nu jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Någon på forumet som har börjat raida än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Någon på forumet som har börjat raida än? Jadå. Jag och ett gäng kompisar startade en egen guild med mig som Guild Master. Vi har downat 5/12 just nu (Halfus, Valiona, Magmaw, Omnotron och Maloriak). Atramedes åker ner på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Någon på forumet som har börjat raida än? Nef kvar. Bra spelare som inte kan interupta blast nova. Bästa try 22% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Fint! Precis kört en miljon tries på heroic halfus. Verkade helt omöjlig tills vi drog in en fjärde healer. En discpriest som spammade smite på bossen, 17kHPS samtidigt som han gör 10kDPS. Sinnes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Någon på forumet som har börjat raida än? Nej för att MITT JÄVLA GEAR I HC'S FUCKIGN VÄGRAR DROPPA SÅ JAG FÅR INTE VARA MED PÅ STÖRRE RAIDS ISDJASIODASIODHNASASUIDNASUIDNASUIDNASUIDNASUI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 Nu tycker jag Venom kan ta och erkänna för alla vad han gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Nu tycker jag Venom kan ta och erkänna för alla vad han gjort. Nyyyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2011 Nyyyfiken. Eftersom han är seg så... Han blev permbannad för att han bottade, fast sen ändrades det till suspension. --- Jag har joinat en guild med rätt najs progress, 12 normal och 1 heroic i 25-manna. Fast nästan direkt när jag joinat så ångrade mig, jag har fan inte tid att raida när jag går på högskola... Men nu har jag redan fått några epics så nu kan jag inte med att lämna direkt. Jobbigt! Får köra på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Inatt fick jag ihop min första guld. Dröjde ända till level 13... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Spelar lite på en Goblin Warrior. Dödar allt i min väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Blä, bara jag som inte kan logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Blä, bara jag som inte kan logga in? Nä, stora internetproblem. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8609308.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Nä, stora internetproblem. http://www.aftonblad...ticle8609308.ab Vad tusan, det förklarar varför jag har gått omkring och pillat med nätverket i en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts