Green_Goblin Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Jag kör Destruction, pewpew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Om jag köper Battle Chest; finns det någon mening med att installera Burning Crusade direkt, om man bortser från de nya raserna? Och bör jag aktivera mitt konto även fast jag har 9 dagar trial kvar? Tänkte om jag är begränsad på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Och bör jag aktivera mitt konto även fast jag har 9 dagar trial kvar? Tänkte om jag är begränsad på något sätt. Du är ju rätt begränsad med trial-konto, du kan t.e.x inte köpa/sälja på AH så jag skulle ha uppgraderat så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Ptja, du kan ju köra upp till 20 innan du uppgraderar. Få några timmar till på end-game gratis lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Tjänat runt 1000g på att sälja pepparkakor på AH lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Fick en Battle Chest av tjejen i julklapp. Köpte även 60 dagars speltid från ElectronicFirst för 185kr, för att sedan komma på att jag redan fått en månad gratis. Nåja, nu kan jag spela fram till Mars. Är besviken på att minimum kraven har höjts. Spelet, som brukade flyta väldigt fint förut, hackar nu när jag spelar på lägsta grafik med 800*600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Tjänat runt 1000g på att sälja pepparkakor på AH lol 1000g är inte så mycket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 1000g är inte så mycket. På pepparkakor så tycker jag det är rätt mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2011 wipa x3 på under 0.5% på cho'gall. Och nu dog instansservern så halva raiden kan inte ens logga in. Fest xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Downade Halfus på våran första raid med våran guild. Gjorde några tries på Valiona & Theralion, sen tog raidtiden slut. Riktigt nice för våran första raid imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 (redigerad) 150% flying är så lååååångsamt. är lvl 72 nu btw. levla är tråkigt. Redigerad 3 januari, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Blir galen på HC alltså, jag dör fan heeela tiden. Inte förstår jag varför heller. Visst var ett tag sedan man lirade men va fan nu har jag ju spelat ett tag igen. Är Rogue för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Blir galen på HC alltså, jag dör fan heeela tiden. Inte förstår jag varför heller. Visst var ett tag sedan man lirade men va fan nu har jag ju spelat ett tag igen. Är Rogue för övrigt. melee är efterblivet. Kan man inte cca 90% utav trashmobsen måste man springa ut emellanåt för att få heala upp sitt nercleavade HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Jag tycker Heroics är sjukt kul nu, men då spelar jag med vänner som är relativt skillade. Har prövat att signa med randoms någon gång men det går ju knappt, jag blir kungen av OOM direkt som healer eftersom folk tar onödig randomskada, gör alldeles för dålig DPS och skiter i CC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 T11 shoulders. Feeeest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) 150% flying är så lååååångsamt. är lvl 72 nu btw. levla är tråkigt. Hey, gnäll inte! Direkt på lvl 70 var det 60%, SEXTIO!!! ... dem billiga dvs Redigerad 9 januari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Bah, jag gnäller inte. Har uppgraderat till swift. 8D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Bah, jag gnäller inte. Har uppgraderat till swift. 8D Inte 310%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Troru jag har ca$h till det eller lolol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Troru jag har ca$h till det eller lolol lolnub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts