Mark Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) Horde? Jafan Ja, just ja. Du spelade ju Alliance där. Rofl. Redigerad 15 december, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Jafan Ja, just ja. Du spelade ju Alliance där. Rofl. Har för mig att vi köttade på varandra utanför shattrath och jag flög runt i flight form och hoppade runt på trädgrenarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 På Haomarush, ja. Boostaru mig till 85 på tre dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) Har för mig att vi köttade på varandra utanför shattrath och jag flög runt i flight form och hoppade runt på trädgrenarna. Ja! Fan vad skoj vi hade! Lirar du fortfarande? På Haomarush? Redigerad 15 december, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 (redigerad) Ja! Fan vad skoj vi hade! Lirar du fortfarande? På Haomarush? Åh, vilken fin bild. Skoj vare, men dessvärre har jag inte spelat på över ett år. Sugen på att logga in, men kämpar emot. Redigerad 16 december, 2010 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Bläh. Nu måste jag gå ner och köpa battlechest imorgon. :EEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Snabb fråga. Jag har en vän som spelar wow på ett trial account, dum som vi var så raffa jag inte personen i fråga. Nu har jag skickat raff till personen. Går det att merga ihop trial kontot med raff grejen och få över den befintliga karaktären till det kontot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 När jag spelade sist så var Cartographer THE SHIET. Nu är den helt utdaterad och man får 2fps om man försöker ladda den. :E Finns det något liknande addon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 När jag spelade sist så var Cartographer THE SHIET. Nu är den helt utdaterad och man får 2fps om man försöker ladda den. :E Finns det något liknande addon? Mapster skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 2 epix redan pewpewpewpew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Saknar ett addon igen. Förr fanns det någonting som visade alla mobs i området på minimapen, gjorde det förbannat mycket lättare att hittarom. Någon som vet vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Saknar ett addon igen. Förr fanns det någonting som visade alla mobs i området på minimapen, gjorde det förbannat mycket lättare att hittarom. Någon som vet vad det heter? Huh? Olika klasser kan slå på tracking på vissa saker. Paladins t e x, kan se alla undeads i närheten, men bäst är hunters som kan se ett gäng med olika varelser. Det finns inget addon som spårar allt såvitt jag vet, det låter mer som ett hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Hur är warriors nu för tiden? Specifikt DPS warriors och i pvp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Hur är warriors nu för tiden? Specifikt DPS warriors och i pvp? Inte kört med någon i raid än men i pvp är dom helt klart en utav de bättre klasserna just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Inte kört med någon i raid än men i pvp är dom helt klart en utav de bättre klasserna just nu Men ta då reda på det åt mig, träl. Mark: Ska vi supa oss Riddickfylla-fulla (När man är så full så man går ut i skogen mitt i natten och tror man kan se i mörkret!) och raida om jag börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 (redigerad) DERP Redigerad 19 december, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 (redigerad) Men ta då reda på det åt mig, träl. Mark: Ska vi supa oss Riddickfylla-fulla (När man är så full så man går ut i skogen mitt i natten och tror man kan se i mörkret!) och raida om jag börjar igen? Ja, vi ska börja raida den 3 Januari. Dock får du gärna levla en Warlock. Vi behöver en Warlock. Redigerad 19 december, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Dock får du gärna levla en Warlock. Vi behöver en Warlock. På tal om Warlock - vilken spec är egentligen bäst för PVE/raid nu? Hybrid eller det smaksak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 På tal om Warlock - vilken spec är egentligen bäst för PVE/raid nu? Hybrid eller det smaksak? Jag har hört Affliction, men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Jag kör demo på min, och det gör resten av locksen i mitt guild också! Redigerad 20 december, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts