ZcruweN Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Ahh fan dinga 85 idag. Tänkte träna upp skinning för en gångs skull, servern fryser och jag blir dc'ad. Nu laddas det fullt sen kommer händer inget mer! Funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Ahh fan dinga 85 idag. Tänkte träna upp skinning för en gångs skull, servern fryser och jag blir dc'ad. Nu laddas det fullt sen kommer händer inget mer! Funny! Yeah, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 (redigerad) FAn jävla outland(servern). Nu ska jag bli 85! Redigerad 10 december, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Jag fucking stör mig på folk som ser på WoW som om det vore en livsfarlig jävla drog! "BÖRJAR DU SPELA WOW SÅ KÄNNER JAG INTE DIG LÄNGRE" vad är det för fel på folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Jag fucking stör mig på folk som ser på WoW som om det vore en livsfarlig jävla drog! "BÖRJAR DU SPELA WOW SÅ KÄNNER JAG INTE DIG LÄNGRE" vad är det för fel på folk? vem fan säger sådär? Lär inte vara en vän iallafall. Be personen dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 vem fan säger sådär? Ungefär allihopa som inte spelar WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Säg bara att det är en hobby/sysselsättning som vilken annan som helst. Slå tillbaka med att du inte känner dem om de surfar facebook/ser på TV/vilket tidsfördriv som helst som involverar stillasittande vid en skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Så grymt skönt att man inte facerollar Heroics längre. Back to basics, yo. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Ungefär allihopa som inte spelar WoW! Har aldrig varit med om att någon har sagt nåt sånt. Jävlig umgängeskrets du måste ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Efter att ha sett den här videon så blev jag inspirerad. Är det någon idé att respecca till Arcane när man är level 41? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Så grymt skönt att man inte facerollar Heroics längre. Back to basics, yo. Instämmer, heroics är riktigt roliga nu. Vissa bossar har fan taktiker lika avancerade som bossar i WOTLK-raider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Funderar på att åka in till stan imorgon och köpa mig en Battle Chest. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Ding x3 serverbyte, goblin, 81, nu kör vi.... bättre sent än aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 (redigerad) Blev 84, åkte till Twilight Highlands > Såg det här( ) > OMFOMFOMG > drog 85 på 4 timmar. Lol ilvl 340, nu rullar vi 10man woho. Redigerad 12 december, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 (redigerad) Testat att raida lite 10 man normal. Skitenkelt om healers bara hade fattat att det faktiskt inte är wotlk längre och att spam heala aoe heals inte riktigt håller i längden. Redigerad 13 december, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Glassigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Funderar på att börja lira. Är'e värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Funderar på att börja lira. Är'e värt? Värt som fan! --- Precis fått HC gear också btw, tog fucking år innan min jävla average item level gick upp ordentligt. Fucking love it hur svåra Hc's är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Funderar på att börja lira. Är'e värt? På Haomarush, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 På Haomarush, ja. Horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts