Halo Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Har inte spelat sedan ulduar kom. Kunde dock inte låta bli att köpa cata idag, kändes konstigt men ändå bra. Som att börja röka eller något efter att man slutat. Jisses hur som, ska bli spännande att spela igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Ding 85! Trots en lägenhetsvisning mitt i levlandet så hann jag. Hade inte Blizzard varit CP och inte låtit mig komma in på servern förrän efter en timme så hade jag varit först i guilden, nu blev det våa. Min gamla GM blev server first 85. http://data.fuskbugg.se/dipdip/ding85.png För de som undrar 80-82 Hyjal 82-83 Deepholme 83-84 Uldum 84-85 Twilight Highlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Jag fattar verkligen inte hur du/ni lyckas ta 85 så jävla fort. Migga ju nyss till Dragonmaw och där har vi guildet pacifism som redan har 5+ 85. Alltså INOM FUCKING 24 TIMMAR DINGAR FOLK 85! VAD FAN EXPLOITAR NI FÖR BUGGAR? 83 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Jag fattar verkligen inte hur du/ni lyckas ta 85 så jävla fort. Migga ju nyss till Dragonmaw och där har vi guildet pacifism som redan har 5+ 85. Alltså INOM FUCKING 24 TIMMAR DINGAR FOLK 85! VAD FAN EXPLOITAR NI FÖR BUGGAR? 83 btw Sover inte. Här är min bank efter att jag dingat, heh: http://data.fuskbugg.se/dipdip/_bank.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 MEN FAN VAD BRA ALLT GÅR! 0. Är astrött efter jobbet. 1. Loggar in, allt laggar pung. (på Shadowsong) 2. Ska flytta min char från Kazzak till Shadowsong där alla mina polare lirar. 3. Det går inte, jag är med i ett arena team sen 1 år tillbaka. 4. Efter 2.5 timme kommer jag in på Kazzak, arg som ett bi disbandar jag alla teams. 5. Kollar så att allt är okej så att jag kan logga ut och fixa allt. 6. Jag loggar ut, loggar in på battle.net för att migga. 7. Det går inte för att det nu finns gold limit när man miggar på 20k om man är lvl 80. 8. Ska logga in och flytta över lite guld till min druid. 9. KAZZAK IS FULL IGEN VA FAAAAN FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! 10. RAGE IGEN FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 MEN FAN VAD BRA ALLT GÅR! 0. Är astrött efter jobbet. 1. Loggar in, allt laggar pung. (på Shadowsong) 2. Ska flytta min char från Kazzak till Shadowsong där alla mina polare lirar. 3. Det går inte, jag är med i ett arena team sen 1 år tillbaka. 4. Efter 2.5 timme kommer jag in på Kazzak, arg som ett bi disbandar jag alla teams. 5. Kollar så att allt är okej så att jag kan logga ut och fixa allt. 6. Jag loggar ut, loggar in på battle.net för att migga. 7. Det går inte för att det nu finns gold limit när man miggar på 20k om man är lvl 80. 8. Ska logga in och flytta över lite guld till min druid. 9. KAZZAK IS FULL IGEN VA FAAAAN FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! 10. RAGE IGEN FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Att börja med sånt där på prime gametime någon dag efter en expanssion..... är inget jag hade gett mig in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Att börja med sånt där på prime gametime någon dag efter en expanssion..... är inget jag hade gett mig in på FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU..... Att det laggar har dock inte med att det är mycket folk att göra utan min dator som krånglar, sen bestämde jag mig inte för att börja spela igen förrän igår . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 (redigerad) Goblin och healing rain. Fett Redigerad 8 december, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Har börjat spela igen, hah! Dingat rätt kraftigt, var level 47 för någon dag sen, är level 63 nu. Spelar hunter på Deathwing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 84, tar 85 imorn (senare idag dvs). BTW. Cashade in 1050G på herbsen från den frenzyn. http://piclair.com/data/gzstx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Bytte faction på min lock och började levla den! Worgen va grymt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 84, tar 85 imorn (senare idag dvs). BTW. Cashade in 1050G på herbsen från den frenzyn. http://piclair.com/data/gzstx.jpg Oh nice. Gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 3500 i kö till Frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 3500 i kö till Frostmane I feel you man, vart i kö till Darksorrow sen 17:00... Är 217 nu och Estimated time är 417min<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 (redigerad) Grabbar, varför får jag inte igång WoW? Redigerad 9 december, 2010 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 I feel you both, köat sen 16:30 till Kazzak, nu har jag plats 980............. och det ända jag ska göra är att flytta lite guld så att jag kan migga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Spelar på Executus så problemet är inte att servern är full. Verkar som att det är något problem med alla som har Telia som internetleverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Spelar på Executus så problemet är inte att servern är full. Verkar som att det är något problem med alla som har Telia som internetleverantör. Jag har Telia, och det funkar inte för mig heller. Lika bra då jag måste jobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Jag har inte Telia men nu verkar Kazzak vara nere. 4 timmars kö för ingenting, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 (redigerad) Jag har inte Telia men nu verkar Kazzak vara nere. 4 timmars kö för ingenting, nice! Login-servers gick ner verkar det som Redigerad 9 december, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts