Green_Goblin Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Fungerade inte Tbc -> Wotlk ;-) Eller så var det otroligt lite XP för varje quest, minns inte Det funkade på BETA så ;o). 45% var det tydligen också, w00t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Zygor's 80-85 är ute, någon som sitter på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Fungerade inte Tbc -> Wotlk ;-) Eller så var det otroligt lite XP för varje quest, minns inte Det funkade och var värt ungefär en halv level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Förstår inte varför man ska ha så bråttom att levla. Själv kommer jag ta det lugnt, och njuta av de nya zonerna och de nya questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 (redigerad) Förstår inte varför man ska ha så bråttom att levla. Själv kommer jag ta det lugnt, och njuta av de nya zonerna och de nya questen. Så man kan börja raida jetefort! BRB SKA POWERNAPA I 5 TIMMAR LOL Edit: Har laddat upp med 5 flaskor Energy Boost, 6 liter cola, chips, godis och en förhelvetes massa Billys. Övertalade även morsan att jag fick röka inomhus om balkongdörren är öppen + att jag fick låna micron i några dagar att ha vid datorn. Epic. Redigerad 6 december, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 HELVETE MÅSTE SKAFFA 2K JUSTICE POINTS OCH 25 QUEST COMPLETE SKYNDA TROXIE, SKYNDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Daily exp nerfad tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 (redigerad) Någon som har predownloadat och väner på key? lol el-giganten 149kr. Redigerad 6 december, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 lol disconnected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Någon som är inne än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 4 BARS PÅ 80 WORLD FIRST ELLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 4 BARS PÅ 80 WORLD FIRST ELLE FUCK YOU DC'D SOM FAN HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Posta gärna bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Kom till Game i Lund vid 23.00-tiden, och kom precis hem. Jag missade sista bussen till Staffanstorp från Lund, så jag fick gå hem! Score! Installerar och har kommit 8%! Hur är servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 SNART 82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Skiter i att levla ikväll! Ska flyga omkring och levla archaeology istället, och få mig en ordentlig titt på allt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Level 83 med 36% in. Tröööött. Mina quests i förväg var fett värda, gav cirka 40%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 (redigerad) Level 83 med 36% in. Tröööött. Mina quests i förväg var fett värda, gav cirka 40%. Wow, det verkar som om den första 85:an kommer klocka in på mindre än 24 timmar; inom ett dygn efter spelet släppts! Redigerad 7 december, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Wow, det verkar som om den första 85:an kommer klocka in på mindre än 24 timmar; inom ett dygn efter spelet släppts! Athene dingade typ 6 timmar efter spelet släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Tänkte börja. Insåg att jag skulle få lov att börja om från absoluta början. Orkade inte. Insåg att jag inte hade pengar ändå. Win-win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts