ZcruweN Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 (redigerad) Doubles \o/ Vad är egentligen bäst att dps'a som? Feral eller Balance? (dr00d that is) Redigerad 6 november, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Doubles \o/ Vad är egentligen bäst att dps'a som? Feral eller Balance? (dr00d that is) Det är som att fråga vilken klass som är bäst att DPSa som. Finns inget direkt svar, alla klasser har sina olika styrkor och svagheter och detsamma gäller olika specs. Pröva båda två och kör på den som är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Vilken sida ska man satsa på när det gäller att få Cataclysm på releasedagen, tro? Spelbutiken kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Vilken sida ska man satsa på när det gäller att få Cataclysm på releasedagen, tro? Spelbutiken kanske? .. skippa mellanhänderna och köp det direkt från Blizz? Jag menar, digitalt. Redigerad 8 november, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 .. skippa mellanhänderna och köp det direkt från Blizz? Jag menar, digitalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 (redigerad) Cataclysm snart. Inte en kotte som taggar? --- Nåt random företag vill betala mig för att jag reviewar något program de gjort (WoW-program, inte ett hack, det ska visst automatiskt sätta ut de bästa tänkbara keybindsen). Feelsgoodman.jpg Gquittade just också, efter över ett år i samma guild, längre än jag någonsin varit i en guild. Kändes konstigt. Redigerad 21 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Cataclysm snart. Inte en kotte som taggar? Jag och en polare har tänkt köa utanför Game i Skellefteå på releasedagen, så jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Digital prepurchase. Taggar litegrann bara, mer sugen på GW2 tbh. Visst ska det bli sjukt awesome med en total remake på typ hela WoW världen, det kommer bli sjukt nice, but still, det är fortfarande WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Ganska taggad faktiskt, började nyligen spela igen, jag och några polare. Fan vad lätt att fixa gear, kunde börja raida LK rätt snart. Knåpade ihop ett schyst UI också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Cataclysm snart. Inte en kotte som taggar? --- Nåt random företag vill betala mig för att jag reviewar något program de gjort (WoW-program, inte ett hack, det ska visst automatiskt sätta ut de bästa tänkbara keybindsen). Feelsgoodman.jpg Gquittade just också, efter över ett år i samma guild, längre än jag någonsin varit i en guild. Kändes konstigt. Inget sug alls. WoW är numera helt eliminerat i mitt liv. Jag sitter dock och taggar som en jävla tomte för Diablo III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Inget sug alls. WoW är numera helt eliminerat i mitt liv. Jag sitter dock och taggar som en jävla tomte för Diablo III. Ooh, det gör fan jag med. Läste lite LOD-snack i Flashback-tråden, blev nästan sugen på att plocka upp det igen men det har man ju nött så mycket. GE MIG D3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Deathwing har gjort kaos med hela stället ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Diggar fan inte Orgrimmar jag eller! Stället är ju immunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Nu när Cataclysm släpps, hur gör de största företagen för att försöka motverka skolk? Jag menar, det lär ju kosta rejält med stålar om ett par tusen arbetare är frånvarande ifrån Google?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Idag fick jag tillbaka mitt acc som varit hackat i typ ett halvår nu, har inte orkat göra något åt det tidigare förrän nu då jag blivit lite sugen att levla något.... Alla mina chars var precis som jag lämnat dom, förutom att jag nu hade en lvl 1 med 25k guld på, tack mr. kinesfarmare! (jag hade typ 2k när jag slutade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 På lvl 85 kommer jag och min pet bear AIDSsmitta ta över hela azeroth. Fuck you Deathwing, jag är den nya härskaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 24 timmar och 12 minuter kvar. Kanske dags att köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 (redigerad) 24 timmar och 12 minuter kvar. Kanske dags att köpa spelet Hehe. Jag måste ha lådan och fick via lite inside information veta att maxfps skickar ut sina exemplar dirr, många som fick sina ex från dem redan förra veckan. Tyvärr var jag seg och beställde i torsdags. Hoppas verkligen att jag får det idag (måndag). Om inte det sker lär jag köpa det digitalt, sedan spara boxen och sälja nyckeln på boxen. Edit: Redo att lämna in när cata börjar! http://data.fuskbugg.se/dipdip/cataqs.png Redigerad 6 december, 2010 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Kanske dags att fixa lite proviant så man slipper lämna datorn. Fan vad taggad man börjar bli nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Hehe. Jag måste ha lådan och fick via lite inside information veta att maxfps skickar ut sina exemplar dirr, många som fick sina ex från dem redan förra veckan. Tyvärr var jag seg och beställde i torsdags. Hoppas verkligen att jag får det idag (måndag). Om inte det sker lär jag köpa det digitalt, sedan spara boxen och sälja nyckeln på boxen. Edit: Redo att lämna in när cata börjar! http://data.fuskbugg.se/dipdip/cataqs.png Fungerade inte Tbc -> Wotlk ;-) Eller så var det otroligt lite XP för varje quest, minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts