Halo Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Vilket sammanträffande, jag blev hackad här om dagen. Hackaren hade glidit runt på alla karaktärer, sålt allt av värde och skickat iväg allt guld, sedan slängt majoriteten av dem. Visar sig att jag har en trojan på datorn som jag inte ens tror är helt borta, men nu har jag i alla fall en authenticator på kontot. Jag ringde in, tog bara ett par timmar innan jag fick tillbaka både kontot och alla items på karaktärerna som var kvar på det. Däremot har jag inte fått tillbaka alla borttagna karaktärer än (däribland Siiana med 52 000 guld i fickan), så jag loggade in på en annan karaktär och drog upp en GM-ticket nu. Är rädd för att jag blivit av med allt jag med, och dessvärre så vet jag ju inte hur länge jag varit hackad så chansen att jag får tillbaka något är väll lika med 0 ungefär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Haha vad i hel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Haha vad i hel.. Gryyyyyyyyyyyyyyyyyyymt! Ser fram emot att extrem-casual lira Cataclysm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vet inte helt om jag gillar de nya ändringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Önskar jag hade pengar just nu. Känner ett riktigt stark sug för att lira WoW, speciellt nu när Cataclysm pre-patch har släppts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vet inte om ni sett nya Tree of Life... http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vet inte om ni sett nya Tree of Life... http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/druidtreeoflife.jpg Verkar vara så att det första till vänster är night elves form, nästa är trolls, det därefter är worgens och det sista är taurens tree of life-form. Mycket stiliga. Det är nästan så att jag vill specca resto bara för att glida omkring i de nya formerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Önskar jag hade pengar just nu. Känner ett riktigt stark sug för att lira WoW, speciellt nu när Cataclysm pre-patch har släppts! Jag vill också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Det går ju förbannat snabbt att patcha skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Såja, kunde inte motstå patchen. Gejmtime köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Är det här verkligen från Blizzard? Jag har bara använt min Hotmail-adress för att spela trialen, mitt riktiga account har jag på en annan adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Är det här verkligen från Blizzard? Jag har bara använt min Hotmail-adress för att spela trialen, mitt riktiga account har jag på en annan adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 (redigerad) Fett intro. Funderar om man ska börja igen med wow nu eller när cataclysm kommer ut. Hoppas bara det lever upp till förväntningarna. Redigerad 18 oktober, 2010 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions: * This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected. Varför i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions: * This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected. Varför i helvete? Scroll of Resurrection är egentligen skapat för att få folk som slutade spela WoW vanilla (back in the day) att få prova Burning Crusade när det släpptes i hopp om att de skulle återvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Fett intro. Funderar om man ska börja igen med wow nu eller när cataclysm kommer ut. Hoppas bara det lever upp till förväntningarna. Jag har bestämt mig för att sluta tack vare det. Har inte lirat sen Augusti dock, men en kompis visade den senaste patchen och det fanns redan där ingenting jag gillade Sedan är jag redan så kär i de flesta områden som annonserats stå i ruiner.. Sedan finns det fler anledningar men detta var en stort bidragande faktor. Redigerad 25 oktober, 2010 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Scroll of Resurrection är egentligen skapat för att få folk som slutade spela WoW vanilla (back in the day) att få prova Burning Crusade när det släpptes i hopp om att de skulle återvända. Hmmmm? Jag vart scrollad på mitt TBC konto förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Hmmmm? Jag vart scrollad på mitt TBC konto förut! Ett account kan bara bli scrollat en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Ett account kan bara bli scrollat en gång. BLäääääh, i vilket fall som helst så köpte jag en månad! Får se om jag orkar hålla igång liret, gillar inte riktigt vad dom har gjort med druids och min dps är sämst också! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts